Mooi setje!!
Nice!
Mooie set! Lijkt me juist wel handig dat die Longines niet als een “echte duiker” oogt. Met een leren bandje maak je er zo een dresser van voor bij het kerstdiner ofzo.
Precies, dat is de charme van de LLD.
ophouden nou hoor, anders ga ik mij sterker en sterker maken om deze binnen het trio te houden.
Mooi setje hoor.
Misschien een idee voor een topic “show je trio”
Btw, ik ben geen Rolex fan, dus die swap zal er niet komen.
Ik reken op een afrekening indien het wel gebeurt.
LLD, met interne bezel, lekker eigenwijs, eigen smoel; zeker niet verruilen voor een dertien in een dozijn (vind ik dan) Sub. Dat gezegd hebbende, vind ik de LLD van jouw trio de minst aantrekkelijk. Nummer 2 en 1 zijn wat mij betreft de PO en de MM300. Die laatste heb je volgens mij recent gekocht, toch? Topper en lekker trio, zo!
De MM begin juni en de PO eind juli, was even een storm in de horlogekist.
Mooi setje zo. Ben benieuwd of de LLD blijft
Hele mooie set Frits, compliments !!!
Mooie set duikers vooral die seiko en omega top.
Duidelijk de G-shock zusjes. Zoveel plastic
Beetje (veel) make-up misschien, maar de rest is echt!
Ben benieuwd welke kindjes uit dit trio zouden komen
Mooi trio inderdaad (en dan heb ik het over de horloges). Persoonlijk zou ik de band van de lld vervangen door een leren. Ik ben niet zo’n fan van die visnet bandjes en voor het onderwaterwerk heb je die andere twee fraaie exemplaren al. Maar in ieder geval veel plezier met deze dames gewenst!
Lekker triootje?..Duikers. Ja zeker wel!!!
De LLD zeker niet weg doen, is een echte allrounder met een eigen gezicht. Het leuke van de LLD is dat alle soorten bandjes de LLD staat.
Mooie collectie klokken heb je daar!