Lekkerste wrist shot van HF 2022

My single cent. Zo’n mooie dial als 'ie zich van z’n groenste kant laat zien :smiling_face_with_three_hearts: Beetje weinig pols misschien maar daar zit de schoonheid niet…

11 likes

18 likes

Die eerste Seiko is zoo gaaf👍

1 like

Hehehehe… Ik weet dat automobiel ook een leenwoord is, maar camion klonk beter. En nee, dat mag ik niet. :slight_smile: We hadden hier wel volk wat met de trekker naar school ging. Dat wel.

Heren! Het was maar een geintje! :rofl:

A propos wrist shots, @WillemP doet het erg goed. Ome @anon53002072EV ook, maar dat mogen we geen wristshots meer noemen met die boeventronie. Briljant.

4 likes

Komt veel moois voorbij :+1::+1:

Ook goed te zien hoe de horloges tov de polsmaat valt, al dat geroep dat horloges te groot of te klein zijn gaat buiten de extremen niet op.

Kom ook wel tot die conclusie, dat ik bepaalde horloges weg heb gedaan omdat ze op mijn pols te klein vielen. En als ik ze voorbij zie komen, zie je dat ze op een bijpassende pols wel mooi staan :grimacing::+1:

1 like

Haha thanks! Ja echt. De andere wristshots die ik heb gemaakt zijn een beetje de standaard wristshots die ik plaats in het topic wat dragen wij vandaag. Die zijn nog verschrikkelijker hahaha.

Die blauwe Delugs op de Santos blijft echt geniaal, man.

1 like

4 likes

9 likes

Leuke topic, ff bijdragen:

8 likes

Beetje te eenzijdige wristshots…

Focus (qua licht) ligt op het Poretti bier en niet het horloge.

Deze laatste Omega is technisch heel goed!

2 likes

We hebben allemaal honderden foto’s denk ik, maar de lekkerste is :wink:

Of toch mijn vakantie of andere momenten met mijn kinderen :sunglasses:

Hmmm … kan ook mijn dagelijkse bakkie :coffee:

Love you darling :heart:

Oh ja … raamdecoratie uitzoeken voor nieuwe woning

Stappenteller op rechts :see_no_evil:

De jacht op Casioaks en OmegaSwatch dingen :face_with_monocle:

Meegaan in de HF-hype

Onderweg vanuit het Oostblok

Toch het jaar sterk geëindigd met echt iets lekker … deze NA:

Alvast een goed uiteinde en dat 2023 ons weer veel mooie horloges mag brengen :partying_face:

8 likes

Zonder twijfel zijn dit m’n Lekkerste…:grinning_face_with_smiling_eyes:

6 likes

Sfeerverhogende opmerkingen. Geef eens wat eigen voorbeelden van hoe het dan wel moet.

4 likes

Wow je neemt ons echt mee in een soort tijdcapsule :blush: love the minkung katze shots :ok_hand:

1 like

Thanks @Switch :blush:

Ik zeg niet dat wristshots en packshots makkelijk zijn. Bij Han Davinci prachtige horloges, maar redelijk eenzijdige foto’s. Een goede packshot accentueert het product juist en dat betekent vaak wat creatief gebruik van licht. Wanneer je een overzichts foto maakt, moet het horloge natuurlijk wel evident het onderwerp zijn.
Lang geleden wel wat geprobeerd en dan kan je dit soort foto’s maken (met andere Photoshop achtergrond)

1 like

Terugkijkend hierop is het logo (Zacapa) op de fles uiteraard ook onderbelicht en het was mooi geweest om de rum in het glas ook individueel te belichten. Nu te donker.