Lencoth

Dit weekend kocht ik een Weishi 1000 timegrapher van @lencoth. Mijn prijsvoorstel werd meteen geaccepteerd en de Weishi ging meteen op transport. Het is prima zakendoen met @lencoth, snelle levering, goeie prijs, prima verpakt en de Weishi was als nieuw. Kortom, een aanrader.

Groeten,

Coos

1 like

Horloge gekocht van @lencoth waar ik mijn donor uurwerk uit ga halen. Vlotte, vriendelijke deal en zeker een aanrader!

1 like

@lencoth Met Leo is het prettig zaken doen: prettige communicatie, snelle verzending en conform beschrijving en afspraken. Verpakking is onberispelijk. Niet eerder meegemaakt. Keurige compacte doos, gevuld met airpouches en bubbeltjesfolie om het horloge in de horlogebox te fixeren. Al met al een tien met een griffel.

1 like

Vandaag een nagenoeg nieuwe Seiko duiker in ontvangst mogen nemen. Snel verzonden, goed verpakt en product komt overeen met de beschrijving. 10/10, would buy again!

1 like

Vandaag mijn horloge mogen ontvangen van @lencoth.
Hele fijne communicatie en horloge was snel verzonden.
Hele prettige deal en een aanrader dus :+1:t4:

Een Seiko Monster overgenomen van @lencoth. Een vlotte en prettige transactie. Snel verstuurt, goed verpakt en het voldeed geheel aan mijn verwachtingen. Helemaal goed!

1 like