Let op, gruwelijke beelden: Binnenkant Rolex

Youtube… :smirk:

Kan niet moeilijker zijn dan bij enig ander horloge toch?

Ja, toch is het altijd moeilijk voor hem
6’30" : I don’t really like screws, I like destroying things…

Is er nou niemand die deze beelden wantrouwt?
Echt waren alleen de dremel en de box :sunglasses:

en zelfs aan die dremel twijfel ik

3 likes

Waarom is dit nodig om te doen? Ik snap het niet. Noem me ouderwets of idealistisch of wat dan ook, maar had dat geld niet veel beter besteedt kunnen worden?

3 likes

Ja.

En het moedwillig dingen slopen voor likes gaat er bij mij ook slecht in.

3 likes

Amerikaanse kut “humor”

Het internet vullen met absolute onzin

Het is hun toch juist te doen om provocatie, recalcitrantie en dus aandacht en views!
Je moet hier geen rationele verklaring achter zoeken me dunkt. Puur sensatie dit!

1 like

Haha sensatie en aandacht trekken op en top… doen ze goed.

Onderbouw die stelling eens?

1 like

Nou dat was weer Amerikaans goed. Slaat werkelijk nergens op wat die aandacht geile YouTube heldjes daar doen

Los van dat het een debiele opzet is met z’n zoontje die gescripte dingen roept, interessant om te zien hoe stevig zo’n horloge gebouwd is ten opzichte van een fake.

Heb verder niet een zodanig intieme band met ‘dingen’ om hier boos over te worden :grinning:

1 like

Vind het alleen wel jammer dat hij geen ruk aan het echte rolex bandje gaf, ben wel benieuwd of die het wel zou houden :slight_smile:

3 likes

Echt zonde.

Wat. Een. Bal. Gehakt.

Ik vind het een lelijk horloge, maar toch, zie het refrein hierboven en zing het nog maar een paar keer.

De halve wereld zoekt zich suf naar een Rolex, en zij zetten er de dremel in. Prima als je iets wil weten over de kwaliteit van het metaal, maar om de bándjes eraf te halen :rofl: Had er dan gewoon een leerzame uitzending van gemaakt en er een horlogemaker bij geroepen…

De views moeten nog wel even flink oplopen, maar deze Rolex heeft 'ie wel dubbel en dwars terugverdiend denk ik. Zijn doel bereikt.

Je krijgt tussen de 1 en 5 dollar per 1000 views. Dus om die Rolex terug te verdienen heeft hij nog wel wat meer views nodig :wink:

1 like

Gelukkig niet met een Spinnaker of Thomas Earnshaw…,

Dat was vermakelijk… Gelukkig hebben ze een lelijke gebruikt

1 like

Shallow