Het wordt die of de zwarte variant. Ik vind het teveel geel en de weinig oranje en het contrast op de wijzerplaat vind ik op de zwarte er beter uit komen.
Persoonlijk, en ik heb beide gehad, zou ik de zwarte nemen. Precies wat jij al aangeeft, op de oranje/mango zit te weinig contrast op de wijzerplaat.
Erikaās MN staat hem denk ik ook heel mooi.
Ik zag ergens een filmpje van duikers die de wave band gebruikten om hun duikpak heen, vandaar de lengte.
Dit mis ik op zover uurwerken tegenwoordig. De wijzerplaat met reliƫf in de uur markering.
Is dit Milanese bandje goed passend op de ph1000? De strap die erbij zit vind ik echt verschrikkelijk. Vandaag gepast en ben er nog steeds niet uit of het de zwarte of eigele wordt haha maar een ding is zeker er moet een ander bandje op. Op de zwarte denk ik een oranje originele tropic maar ben met name op zoek naar een bracelet.
Ja, ondanks dat het een Ali bandje is past het goed en zit lekker.
De zwarte ph1000 heeft je voorkeur dus? Dacht dat ik er uit zou zijn na het lassen gister maar toch nog niet dus
Ik ben dan toch voor de limited gegaan. Het was immers de limited dienervoor gezorgd had dat ik überhaupt op dit horloge ben uitgekomen. Ik vind dat beiden hun plek hebben en snap zeker waarom men de voorkeur voor de zwarte heeft kwa leesbaarheid in bepaald licht . Zelf heb ik echter al wat andere zwarte horloges op het oog en geen enkele andere oranjeā¦de ph500 is teveel hit en miss op afwerking en symmetrie dus blijft alleen deze over. De doxa sub 300 vind ik een prachtige case , de mooiste in zijn klasse maar de wijzerplaat plat gedrukt kan niet voor dat geld imho en zeker niet het aantal misprints die ik heb gezien.
De leesbaarheid overdag is prima , in de avond wat minder. De nauwkeurigheid is geweldig te noemen voor een niet cosc gecertificeerd uurwerk wat wel binnen die norm functioneert. Enige puntje is dat de uur wijzer een stalen rand had mogen hebben zoals
De uurmarkkeringen hebben om wat meer contrast te geven. Zelfs de bijgeleverde duik band is erg comfortabel al moet je daar wel minimaal een 19cm pols voor hebben zonder dat het volledig terug komt richting horloge.