Leuke (online) winkelaanbieding gezien? Deel V

45mm he.
@Jurk heb je de fotos nog?

1 like

Ja 45 mm.

Ze hebben hem ook in ‘t groen

https://www.horlogeforum.nl/t/verkocht-traser-p66-blue-infinity/476849

2 likes

Valt eigenlijk nog best mee in mijn herinnering was het erger.
Prima horloge als het je smaak is. Volledig zwart bandje erop en het oogt al anders.

2 likes

van € 520,- voor € 312,- (40% korting)

2 likes
7 likes

Van alles wat

Die Presage voor €324 is een erg mooie aanbieding :ok_hand:

1 like

1 like

Ik wil zo graag op het knopje drukken maar wie helpt mij om wat ruimte te maken in mijn horlogebox?

5 likes

Ik los dat altijd op door er een nieuwe box bij te kopen :man_shrugging:

7 likes

Ik heb je geholpen, maar niet op de manier die je wilde ben ik bang :face_with_hand_over_mouth:

8 likes

:sweat_smile:

1 like

Ik kwam deze veiling tegen. Echter… zoveel vragen. Er staat een Iwc perpetual calendar met de datum in de 23ste eeuw. Maar die eerst twee cijfers zitten er toch altijd vast gemonteerd in??

Ik ben een keer bij IWC geweest en heb toen de vraag gesteld, wat nou als je de jaartallen dus te ver door drukt. Het antwoord was een kalender rectificatie. Ze maken dan dus het horloge open en stellen de dag, maand en jaar opnieuw in.

Dat zal in dit geval dus waarschijnlijk ook moeten gebeuren.

4 likes

Da’s dan een gecompliceerde complicatie.

9 likes

Eco-drive, saffier en titanium. :+1:

4 likes

Yes die heb ik voor deze prijs een week of 3 geleden gekocht. Dit is echt een topper. Bizar veel bang voor buck. Een echt tool watch met z’n titanium, saffier en eco drive. Dit ding gaat mij waarschijnlijk overleven.

Mochten er nog bonnen te koop zijn bij Actie van de Dag, dan kost dit horloge je 3 bonnen van 50 euro = 82,50 en €25 via iDeal maakt totaal 107,50.

Of, zoals ik deed, met 4 bonnen à €110,- dit horloge + een Hirsch bandje en een tientje bijbetalen.

Overigens lopen al mijn Miyota’s (ook de automaten) belachelijk accuraat. Voor mij niets anders meer dan Citizen :smiley:

8 likes