Leuke (online) winkelaanbieding gezien? Deel V

En de bonnen zijn duurder geworden. Kom dan volgens mij niet meer uit dat bedrag….

Ik zie het, de actie is net voorbij…ach zal snel weer twrugkomen… je zult die bonnen maar hebben gekocht voor 22.50, dan had je dit mooie horloge al voor 167.50…

Paar maanden geleden kon je ze zelfs krijgen voor €16 per stuk (€21 - €5 nieuwsbriefkorting), moet je nagaan…

Actie is er wel maar nu voor €35 per bon.
Helaas iets minder interessant in mijn ogen nu

De tering, ik opende dit met oordopjes in, heb meteen tinnitus

4 likes

Ze pakken de korting die ze gaven aan mensen die de bonnen voor €27,50 kochten op deze manier weer terug.

Dan waren ze maar 115 euro per stuk… great deal… van 429 naar 115.50

Ik had een paar weken terug gevraagd of ze deze in het assortiment gingen krijgen, maar kreeg terug dat hun inkoop aangaf ze helaas niet te gaan krijgen.

Geen speciale aanbieding, maar deze boel Doxa’s bij Montredo is heel goedkoop, zelfs vergeleken met tweedehandsprijzen op Chrono24.

Helaas hebben ze de gele niet!

1 like

Ik zeg niet dat dit de allerbeste 18,- ooit besteed zijn, maar het komt toch akelig dichtbij de allerbeste €18,- die ik ooit heb besteed.

24 likes

Wat een gaaf ding en voor dat geld!
Staat je goed👌
Ik zou zeggen:’ hou mijn aanbiedingen in de gaten!’” :joy:

2 likes

https://www.driessenjuweliers.nl/product/omega-railmaster-220-12-40-20-03-001/

3 likes

Lijkt mij een zeer nette prijs voor een real leather 3 slots watch roll

1 like

Fikse korting op sommige Breitling modellen.
Ondanks bijkomende importkosten toch een mooie aanbieding.

https://www.jomashop.com/breitling-sale-event.html#/breitling-avenger-chronograph-gmt-automatic-chronometer-black-dial-mens-watch-a24315101b1a1.html

3 likes

Zag net dat de waardebonnen bij ing voor s&c 75 euro duurder zijn geworden …

Hmmmz. Is dit wel een echte winkel?

Hmm, zie nu inderdaad dat dit niet de officiële site is. Weet niet of iemand hier ervaring mee heeft, anders is voorzichtigheid misschien geboden.

Ik heb hem verwijderd. Ziet er te shady uit bij nader onderzoek.

1 like

Zag inderdaad erg vreemd uit de van voor prijzen. En om iets in de winkel wagen te zetten moest eerst inloggen. Verder geen info over betaalmogelijkheden. Heel verdacht allemaal.

Als troostprijs heb ik nog wel deze aanbieding om het bij Timex te houden:

image

7 likes
1 like