Leuke (online) winkelaanbieding gezien? Deel V

#winning

3 likes

Marloe Watch Company doet ook aan mooie kortingen momenteel. Deze GMT Night met de op de een of andere manier geniale lichtblauwe band vind ik al sinds die uitkwam moeilijk te weerstaan. Maar met zo’n roterende bezel zit het eigenlijk niet in de juiste hoek en het is bovendien een tikkeltje te groot. Kon ik 'm passen, zou ik misschien zomaar overstag gaan. Ook andere modellen met mooie korting overigens!

3 likes

30% korting op de hele collectie

Black Friday Deals.

1 like

Deze kende ik nog niet but wow :scream:

12 likes

De tijd is nu… Mooie aanbieding momenteel

Overigens, het formaat ontstijgt mijn gebruikelijke grenzen, maar mocht dat een zorg zijn beweert men doorgaans dat hij best compact draagt voor zijn formaat. Het is gewoon echt een zeer goed geslaagd ontwerp. Herkenbaar, veel details, en toch het buitenissig

Dat zei ze gisteravond ook… :drum:

15 likes

Vannacht minder geluk?

Ik ga eens polsen, moment…

1 like

Korte lugmaat,slechts 47mm.
Heb gisterenavond een mail gestuurd waarom de lichtblauwe niet in de sale zit.
Zag wel later pas dat de blauwe ook zo’n zandstructuur dial heeft,wat ik minder mooi vind al valt het hier niet zo op als bij de zwarte versie

Edit
De blauwe is te populair,het vreemde is dat er al filmpjes zijn van een jaar geleden op YT en er zijn er maar 500 van?zeer onwaarschijnlijk.
Ik denk dat ze telkens nieuwe batches van 500 maken.

Dan vind ik ruim €1000,- wat veel voor een impulsaankoop dus laat ‘m gaan :man_shrugging:

Vorige keer toen ie voor 500 in de aanbieding was te lang getwijfeld. Nu toch maar even gaan kijken en kon hem niet laten liggen voor deze prijs. Wel meteen op rubber gezet.

21 likes

maurice-lacroix-fiaba-moonphase-fa1084-ss002-370-1-12705072

Voor de dames, 50 procent korting.

3 likes

Bij de TK Maxx in Nijmegen voor de liefhebber:

4 likes

Ik had niet door dat de Day er niet inzat. Zelf vind ik de Night mooier, maar dat kan ook komen vanwege de wildgroei aan pastel blauw en mint groen. Grappig dat ik daar dan wel dat lichtblauwe bandje op zou doen. Met de firepitted textuur heb ik weinig probleem.

Het is toch wel iets minder dan 1000? Of omgerekend wel? Dacht dat Marloe wel duties paid verstuurd.

1 like

Toch jammer. Overigens 500 is nou weer niet zo’n kleine oplage. Ik had inderdaad wel verwacht dat ze al eerder weg zouden zijn, maar ook Oris verkoopt een oplage van 1000 lang niet altijd over een of twee jaar uit. In feite is de limitering van dergelijke oplages met een korreltje zout te nemen. Voor veel micros is een normale batch misschien maar 100 in een bepaalde kleurvariant. Dat verkoopt dan uit, naar komt vaak niet terug en dan heb je dus een zeer exclusieve LE die niet als zodanig verkocht was. Dat hele LE gebeuren mag wel wat minder van mij

1 like