Leuke (online) winkelaanbieding gezien? Deel V

https://www.amazon.nl/-/en/gp/aw/d/B09LQS9N9X/ref=ox_sc_act_title_2?smid=A17D2BRD4YMT0X&psc=1

Citizen Tsuyosa horloge NJ0150-81Z

€221,50

Nu weer beschikbaar.

1 like

Misschien is het IP/locatie-afhankelijk maar hij is en blijft 299,- bij mij. Niet dat ik 'm zou willen maar ik sta er wel van te kijken.

1 like

Kijken kijken niet kopen. Typisch :smile:

haha ja ik blijf het een aardig model vinden, die ik kort heb gehad. Maar ik vind de datum de hele boel vernaggelen (en loep verwijderen lost dat niet op, integendeel).
Het nadeel is dat ik er Siebel cadeauonnenprijzen voor betaald heb, dus dat is inmiddels de standaard geworden in mijn hoofd qua Tsuyosa-prijs…

3 likes

In Aken momenteel 50% uitverkoop, winkel stopt ermee… veel Omega weg, deze Tag Heuer CBS2216.BA0041 ligt er wel nog voor de helft…

Goedkoopste in Europa op C24 rond de €4800.

20 likes

Pohh, daar zou ik zo de hele collectie voor verkopen om deze zo op de kop te gaan tikken, ik vind dat zo’n prachtig horloge… Hopelijk doet iemand hier er zijn voordeel mee!

1 like

Hoe heet deze juwelier?

Juwelier Lücker!

1 like

Bij mij ook nu nog steeds 299
Heb jij aandelen in Luna Time :joy:

Wis je cache en cookies eens. Wellicht is het dan anders.

1 like

Gedaan nog steeds 299.

Ai ai ai

Kan je 'm meepakken voor 'n HF’er?

2 likes

20% korting met code bij Von Doren
Uploaden: Screenshot_20241024-154401434 (1).jpg…
Mooi vormgegeven horloges. Voor mij vooral de Runde (quartz). Ook klassiek-geïnspireerde in grotere formaten (41, 43mm).

Excuus, screenshot upload wilde niet… Slecht internet

Verbouwingsopruiming bij van Hell Apeldoorn.
Op alles ( behalve Breitling ) korting van 10% oplopend tot 50%.

Dankje. Niks te zien op hun site helaas van Sonderangebot, jammer! Maar er was veel al weg begrijp ik? Voor mij iets te ver rijden om even te gaan kijken.

1 like

Klopt, al veel weg. Deze Tag nog, een Monaco, een dames Constellation en Rolex op voorraad. Tudor wel korting maar geen 50%.

Daarnaast een heel buts kettingen/ringen/armbanden voor 50%.

Helaas net te laat op de hoogte hiervan, want Aken is redelijk dichtbij voor me.

1 like