Leuke (online) winkelaanbieding gezien? Deel V

Blauw

4 likes

Champagne plaat volgens mij

2 likes

Leuke aanbieding. Zou graag weer een Longines toevoegen aan mijn collectie, alleen die nieuwe Heritage modellen zijn al zo hoog geprijst vanaf list.

Eén van deze 2 zou ik wel mee over straat durven:
CONQUEST HERITAGE CENTRAL POWER RESERVE Automatic, Stainless Steel, Champagne Dial, Strap Watch | Longines NL

FLAGSHIP HERITAGE MOONPHASE Automatic, Stainless Steel, Sunray Beige Dial, Strap Watch | Longines NL

1 like

De Flagship is een aanrader

8 likes

Gaaf, heb het forum niet zo gevolgd de laatste tijd en deze nog niet in het echt gezien. Heb je de andere kleuren en nieuwe modellen ook in het echt gezien? Leuk om te zien dat je hem al hebt en blij mee bent!

1 like

Die Hamilton is wel gaaf!

Open caseback lijkt een beetje op mijn Oris trouwens :innocent:

4 likes

Heb mijn Flagship in juli vorig jaar gekocht in de week na de release. Was direct verliefd. Ik heb de opaline wijzerplaat en heb alleen de witte en de blauwe ook gezien. De nieuwe kleuren heb ik irl nog niet mogen aanschouwen, maar lijken zeer de moeite waard.
Wel de year of the dragon versie gepast deze zomer, maar niet gekocht.

9 likes

Horloge is prachtig maar deze year of the dragon variant had van mij niet gemaakt hoeven worden. De opaline versie die jij hebt, ziet er prachtig uit!

1 like

Ik vind deze juist door de kleur een heerlijke seventies vibe hebben👌

3 likes

Idem
:ok_hand:

2 likes

Dat uurwerk van die Hamilton is echt prachtig.

2 likes
1 like
1 like

Black Friday is vroeg bij Timex dit jaar

6 likes

Heb ‘m gister besteld!

Ze hebben nog meer modellen met 30% rabatt!

2 likes

Bij van Hell in Apeldoorn tot 30% korting op alle horlogemerken (behalve Breitlingâ˜č)

4 likes

Korting op de Nezumi Baleine met code: thelastofus

3 likes

Swedish Design ?
Meer “afgekloven ontwerp”

Hier wordt ik niet warm of koud van.
Heeft misschien een beetje peper en zout nodig om op smaak te brengen.
Typisch 13 in een dozijn ontwerp. :sob:

1 like

Beetje hetzelfde gevoel erbij. Alhoewel de blauwe versie, als het je smaak is, wel een leuk kleurtje heeft.
Ik ben zelf al een tijdje aan het twijfelen over de Tonnerre. Die doet wel wat leuks, met een goede maatvoering. Enkel die 24u subdial
 Maar dat is eigen aan VK63.

1 like