Het lijkt mij nu al dat de datum schijf niet goed uitgelijnd is.
Misschien een retour levering in de aanbieding ?
Ik denk niet dat Zalando foto’s post van het daadwerkelijke item wat ze verkopen. Denk dat het gewoon de laatste is. Kans is dat de datumcyclus al vroeg start bij dit uurwerk?
Zalando doet ook niet moeilijk met retourtjes dus kan je altijd zien of het iets is.
Thx…zojuist op de bestelknop gedrukt. Eens zien of het iets is…
Btw deze is geen titanium heh…gewoon staal.
‘Stainless-steel case with titanium-colored PVD’
Dit is echt next level shit
Heb je hem echt besteld?
Edit: Zou dit nou ook lichter zijn dan staal? Omdat het toch een soort van colored titanium is natuurlijk.
Ah damn. Hebben ze wel goed gemaakt dan. Lijkt echt enorm op titanium haha.
Yup. Kan zo weer retour als het niets is…
Idd…leuk zo’n marketingsausje.
Prijs is nu terug op 299 inderdaad.
Stond gisteren ook al op 299.
Het horloge staat niet vlak in beeld.
https://www.amazon.nl/-/en/gp/aw/d/B09LQS9N9X/ref=ox_sc_act_title_2?smid=A17D2BRD4YMT0X&psc=1
Citizen Tsuyosa horloge NJ0150-81Z
€221,50
Misschien is het IP/locatie-afhankelijk maar hij is en blijft 299,- bij mij. Niet dat ik 'm zou willen maar ik sta er wel van te kijken.
Kijken kijken niet kopen. Typisch
haha ja ik blijf het een aardig model vinden, die ik kort heb gehad. Maar ik vind de datum de hele boel vernaggelen (en loep verwijderen lost dat niet op, integendeel).
Het nadeel is dat ik er Siebel cadeauonnenprijzen voor betaald heb, dus dat is inmiddels de standaard geworden in mijn hoofd qua Tsuyosa-prijs…
In Aken momenteel 50% uitverkoop, winkel stopt ermee… veel Omega weg, deze Tag Heuer CBS2216.BA0041 ligt er wel nog voor de helft…
Goedkoopste in Europa op C24 rond de €4800.
Pohh, daar zou ik zo de hele collectie voor verkopen om deze zo op de kop te gaan tikken, ik vind dat zo’n prachtig horloge… Hopelijk doet iemand hier er zijn voordeel mee!
Hoe heet deze juwelier?