Leuke (online) winkelaanbieding gezien? Deel V

Ik bestel regelmatig bij deze webshop kleding en outdoorgear. Zelf heb ik zelden problemen met de webwinkel ervaren. De producten worden vanuit Spanje verstuurd en toen er een keer vertraging bij mijn bestelling was duurde het erg lang voordat ik duidelijkheid kreeg over wat er met mijn bestelling gebeurd was. Ze hebben hele scherpe prijzen maar besparen waarschijnlijk op klantenservice en nazorg.

1 like

Ik ken Dressin ook. TradeInn is een onderdeel van Dressin. Mijn verwijzing naar trustpilot was ook meer een antwooord op

met de bedoeling dat je op Trustpilot veel kan vinden, als je vraagtekens zet bij een Webshop. Niet zozeer om aan te geven hoeveel sterren TradeInn heeft hebben.

Exact dezelfde ervaring als dat @milanftw zegt. Prima winkel als je weet wat je wilt hebben.

1 like

Zelfde ervaring van ze op gebied van hun afdeling/bv voor zwemspullen. Prijzen zijn scherp en dat gaat ten koste van (lever)tijd en klantenservice. Mocht je daar mee kunnen leven dan is het een prima en betrouwbare shop.

1 like

Valmano korting, niet super maar dit is wel leuk:
INCOMING (kado voor mijn broer)
image
Met die 10 euro korting is 125 euronen!
SALE ontdekken bij VALMANO.nl

2 likes

Mooie prijs. Ik zoek nog een combibracelet en die is los even duur. Maar om nu een horloge er bij te kopen waar ik niets mee ga doen (heb al blacked out versie) :upside_down_face:

Certina Heritage DS 1 Himalaya Special Edition Referenz: C029.807.16.031.60

€470

1 like
1 like
3 likes

Zodiac super seawolf met een oranje tintje voor 1371:
https://www.debijenkorf.nl/zodiac-super-sea-wolf-horloge-zo3553-8092018894-809201889400000

1 like

Bizar snel geleverd

5 likes

Batterij dood??? Wtf

1 like

toch solar!? tijdje in daglicht. Bij veel solar horloges zit reset functie

3 likes

:open_mouth: :man_facepalming:
CHG CHG CHG

1 like

Hoge kortingen bij Oceaneva.com!!

Vanuit waar worden deze verstuurd? Zijn er bijvoorbeeld invoerkosten oid van toepassing?

1 like

Gratis verzending, maar wel import

Seiko SRPK33K1 5 Sports horloge Automaat 38,0 mm - Trendjuwelier.nl

Dit is best een scherpe aanbieding voor een Seiko 5.

2 likes

Waar en hoeveel euros?

2 likes