525 pond? Zelfs zonder import is dit al geen koopje toch?
En dan leveren ze ook nog DDP volgens mij.
Maar 630 euro lijkt mij niet duur.
Even op euro zetten
Er zijn geen importheffingen van toepassing plus 15 % korting.
Netto €616,25.
Geldt die 15% niet alleen op full priced items?
Ik heb niet ALLE kleine lettertjes gelezen.
Toen ik mijn exemplaar bestelde kreeg ik de 15 % , geen import heffing en gratis bezorgd.
Zie nu dat Seiko niet meer op de merken korting lijst staat.
Ik heb hem in m’n mandje gegooid en code toegepast. Pakt ie niet en mandje weer geleegd.
Lekkah! Ben benieuwd naar het NA Topic en de foto’s, natuurlijk!
Ze hebben ook een .com website met euro prijzen.
Maar dat geeft een €725. Als je deze voor €616 hebt kunnen bestellen dan heb je daar een prima deal gescoord
Vers van de pers.
Thanks. Prx 35mm in mint besteld! NA volgt…
Deze Timex Expedition North en vele anderen bij bootz…
https://www.boozt.com/nl/nl/shared-cart/6bc52cb15b17961d582036bb13ecc40d5260817f
Edox Skydiver Date Automatic €799
Dit ; https://conteenium.com/edox-skydiver-date-automatic-limited-edition-80126-3vin-gdn/
Nice deal .
Wow die vind ik gaaf!
Vrijwel niemand heeft het ooit over Montmartre Watchworks, maar het is echt een merk met een eigen ontwerpstijl en de resultaten heb ik altijd karaktervol gevonden. Momenteel met de Black Friday korting kan je al een exemplaar met Zwitsers Landeron24 uurwerk (ja, een ETA kloon) bemachtigen vanaf 255EUR incl. bezorging. Dat mag toch oprecht een koopje heten. En er is keus, 5 kleuren, DLC of staal, NH35 of Landeron voor de MW3 tonneau of de MW5 chrono (VK61 meca-quartz). Volgens mij geldt alles ook op de sample sale van de modulaire MW1, een soort ‘conceptduiker’ of GMT. Zonde dat de laatste Kickstarter van dit eenmansproject(?) niet heeft gewerkt. Misschien is modulair toch te niche? Tot nu toe hield ik de boot af, maar er is een MW3 onderweg en ben erg benieuwd…
Vergeet ik toch oekelig een link toe te voegen en de code: BF24 (waar ik overigens toch constant de associatie best/boy-friend mee heb…)
Lekker man! Die zwarte heeft voor mij wel een hele luxe uitstraling!