Ik ga denk ik volgende week vrijdag in de middag. Hopelijk nog een beetje de drukte voor…
Nee, nu nog niet voor deze prijzen verkrijgbaar
Met code horando125 nog 125 euro’s extra korting.
Werkt deze bij jullie? Hier precies enkel HORANDO75 werkend
Code werkt wel maar zal waarschijnlijk een bepaald limiet hebben qua bedrag vanaf wanneer het geldig is. Ik ga eens even op zoek.
Edit: Horando125 lijkt te werken vanaf €4000.
Daaronder kun je code horando75 gebruiken. Tenzij iemand iets beters vindt.
Dat kan zeker kloppen! Alleszins bedankt voor de tip Volodymyr, erg mooie deal voor de Longines Spirit Zulu time 39mm via Horando, die komt op €2620 - €75 = €2545
Hebben jullie goede ervaring met deze webwinkel? Because I’m ready to pull the trigger …
Deze? Oeh dat is een erg mooie aanbieding!
Ik heb zelf geen ervaring met deze site, volgens Trustpilot ziet het er goed uit: Horando Deutschland GmbH Reviews | Read Customer Service Reviews of horando.de
Ik denk dat andere forumgenoten wel ervaring hebben met deze zaak, we zien de reacties wel tegemoet .
Je hebt wel eens een betere link gedeeld Jesus
Mag deze ook hier ? Is ook een aanbieding en heeft ook mer horloge te maken
Maar niets met winkels, dus niet Ook al is het onderwerp zeer sympathiek.
Oehhhhhhh gekkenhuis
Haha boefje, achja het doel heiligt de middelen .
Dat is’m!
In blijde verwachting! 2 tot 4 weken levertermijn dus weet nog niet of ik mezelf een Sinterklaas of Kerst cadeau heb geschonken
Ik ben ook benieuwd. Sta nog in dubio of ik nog een Longines nodig heb. toevallig staat er sinds vandaag een dezelfde in het blauw.
Haha top, laten we hopen in ieder geval nog in 2024 .
Deel zeker wat foto’s als je hem binnen hebt, ben benieuwd
Longines Heritage Classic L2.828.4.73.2 Juwelier van Willegen Den Haag | Juwelier van Willegen…_gsMQ…&gclid=CjwKCAiA9IC6BhA3EiwAsbltOHVoAWf6l7UeXagH0K5GOE8-jmLam1i1p843616pa4Xml3LRa2qVRRoCrQkQAvD_BwE&gbraid=0AAAAADk3Zr2R-td4kccexFfPJkYXxXYFk