Leuke (online) winkelaanbieding gezien? Deel V

Dat spreek ik niet tegen. Zelf begin ik er niet aan. Maar voor wie van groot houdt of groot is.

De prijs! :joy:

1 like

Wat dan?

Nu worden we nieuwsgierig! Wat was dat?

1 like

De naam? Het logo?

2 likes
1 like

https://www.montredo.com/watches/frederique-constant/highlife/fc-303bl3nh6b/41138/

39mm FC Highlife voor 1229 euri.

@anon51387141EV kom op! Wat hield je tegen? The suspense…

3 likes

Flinke kortingen op de Tag Heuer!

3 likes

Code: seiko10

4 likes

Prachtige Alpinist, maar waarom dat “pietepeuterige” ronde datum geval tussen de 4 en de 5?

1 like

image

Omdat ie daar prima staat. No date is ook prima maar dit stoort allerminst.

Ja het lijkt erop dat Seiko dat aan het toepassen is op alle modellen. Ik ben er ook niet zo’n fan van. :grimacing:

2 likes

Prachtig deal, mooi model!

@Piede @Chlorophyl @Martynnn @JohnvdT
De band was prachtig, alleen stom dat het kalfsleer met een croco patroon is. Toch in die prijsklasse.
De kast, prachtig gemaakt.
De dial, prachtig gemaakt.
Maar dan… die wijzers :expressionless:.
Ik zei tegen de AD, mag ik eens eerlijk zijn?
Die wijzers zien er echt goedkoop uit, precies vervaardigd uit blik. De man moest lachen :sweat_smile:, hij zei respect dat je zo kritisch bent.
Als er schaduw op valt dan valt het mee, recht op recht in het licht zien ze er echt goedkoop uit.
Daarom ga ik het niet doen, astron range had ik er al lang 1tje gehad want ze zijn echt wel prachtig gemaakt.
Voorbeeld wat ik bedoel:
Zoom maar eens in op de wijzers.

Deze vond ik mooier:

Maarja dat is ieder zijn smaak uiteraard :wink:.
Om duidelijk te zijn, het horloge is heel mooi gemaakt.
Er is echt over nagedacht en tijd in gestoken dat voel je gewoon.
Alleen is dit een detail dat me echt stoort en om dan je eindhorloge ervan te maken nee danku.
De AD keek zo naar men astron omdat de wijzers ook zo geknakt zijn.
Maar het verschil is, mijn astron koste 2650 minder en mijn presage met ook zo een wijzers 3960 minder :slightly_smiling_face:.

5 likes

De band was prachtig, alleen stom.dat het kalfsleer met een croco patroon is. Toch in die prijsklasse.
De kast, prachtig gemaakt.
De dial, prachtig gemaakt.
Maar dan… die wijzers :expressionless:.
Ik zei tegen de AD, mag ik eens eerlijk zijn?
Die wijzers zien er echt goedkoop uit, precies vervaardigd uit blik.
Als er schaduw op valt dan valt het mee, recht op recht in het licht zien ze er echt goedkoop uit.
Daarom ga ik het niet doen, astron range had ik er al lang 1tje gehad want ze zijn echt wel prachtig gemaakt.

1 like

Mooi verhaal weer!

3 likes