De eerste prijs/plaatje was de timex site die ik plaatste. De onderste de zalandoprijs
45% korting op deze solar expedition north met saffier:
Ik houd wel van dit soort kroontjes (ook voor mannen horloges)
Mij was die ook al positief opgevallen inderdaad! Deed me ook een beetje denken aan de Oris Big Crown.
Vandaag komt ie als het goed is binnen
Seiko Cocktail
Dit zijn de zogenaamde onion crown ?
Zo gaat dat bij Zalando! Soms voor de helft en dan weer de standaard prijs.
Black Friday Smartwatches.
Bij Uhrlounge kan je ook een bod doen/vragen voor een lagere prijs. Heb het al een aantal keer getest en dan krijg je een email met een tegenbod. Aan die prijs kan je dan voor een bepaalde tijd aankopen via een link die erbij zit.
Aardige korting bij de Bijenkorf op een aantal Astron horloges. Bijvoorbeeldā¦
https://www.debijenkorf.nl/seiko-astron-gps-solar-horloge-ssh109j1-3918090105-391809010585090
Deze best toffe Invicta automaat tik je de komende 6 uur op de kop voor ā¬89,- inclusief verzending.
Check op invictastores.eu
Ik probeer me in te houden.
Koopje
Klopt,zo heb ik daar 2 weken geleden een horloge voor mijn vrouw gekocht.
Bij Altherr kun je dat ook doen,ik deed op een Oris best wel een laag bod en kreeg de melding dat het horloge in het winkelmandje lag met de link
Dat ging top
Verwachtte eigenlijk een tegenbod
Hoeveel procent had je geboden? Ik wil ook een bod doen bij Altherr of Olfert en het zal natuurlijk verschillen per horloge, maar is bijv -25% realistisch op de retailprijs?
-30%
Dacht een tegenbod te krijgen van 20% ofzo maar het was akkoord,direct gekocht uiteraard
Model staat nog altijd op de site,geen uitlopend model.
Wow! Netjes.
Zouden ze dat ook bij hun Breitlings doen?