Pijnenburg in Eindhoven lijkt ook 20% op de hele collectie te hebben morgen.
Balmain
Chopard
Ebel
Hamilton
Longines
Panerai
TAG Heuer
Tissot
Pijnenburg in Eindhoven lijkt ook 20% op de hele collectie te hebben morgen.
Balmain
Chopard
Ebel
Hamilton
Longines
Panerai
TAG Heuer
Tissot
Beste heer/mevrouw,
Black Friday! Het ideale moment om uw cadeaus voor de feestdagen alvast in te slaan.
Laat uw bestelling inpakken als kerstcadeau en geniet een retourtermijn tot 7 januari 2025!
Gebruik de kortingscode TISSOT24 om 15% korting te krijgen op alle horloges van Tissot*
TISSOT24 <<
Met vriendelijke groet,
Bouman Juwelen Culemborg
*Korting is geldig op alle Tissot horloges (uitgezonderd afgeprijsde horloges).
Sale bij ordilu tot 70% korting
Alleen vandaag: Tissot horloges 15% korting.
Gebruik de kortingscode TISSOT24 om 15% korting te krijgen op alle horloges van Tissot.
Feliciteer je vrouw Martijn met haar nieuwe ML
#winning
Marloe Watch Company doet ook aan mooie kortingen momenteel. Deze GMT Night met de op de een of andere manier geniale lichtblauwe band vind ik al sinds die uitkwam moeilijk te weerstaan. Maar met zoân roterende bezel zit het eigenlijk niet in de juiste hoek en het is bovendien een tikkeltje te groot. Kon ik 'm passen, zou ik misschien zomaar overstag gaan. Ook andere modellen met mooie korting overigens!
30% korting op de hele collectie
Black Friday Deals.
De tijd is nu⌠Mooie aanbieding momenteel
Overigens, het formaat ontstijgt mijn gebruikelijke grenzen, maar mocht dat een zorg zijn beweert men doorgaans dat hij best compact draagt voor zijn formaat. Het is gewoon echt een zeer goed geslaagd ontwerp. Herkenbaar, veel details, en toch het buitenissig
Dat zei ze gisteravond ookâŚ