Leuke (online) winkelaanbieding gezien? Deel V

Bij de TK Maxx in Nijmegen voor de liefhebber:

4 likes

Ik had niet door dat de Day er niet inzat. Zelf vind ik de Night mooier, maar dat kan ook komen vanwege de wildgroei aan pastel blauw en mint groen. Grappig dat ik daar dan wel dat lichtblauwe bandje op zou doen. Met de firepitted textuur heb ik weinig probleem.

Het is toch wel iets minder dan 1000? Of omgerekend wel? Dacht dat Marloe wel duties paid verstuurd.

1 like

Toch jammer. Overigens 500 is nou weer niet zo’n kleine oplage. Ik had inderdaad wel verwacht dat ze al eerder weg zouden zijn, maar ook Oris verkoopt een oplage van 1000 lang niet altijd over een of twee jaar uit. In feite is de limitering van dergelijke oplages met een korreltje zout te nemen. Voor veel micros is een normale batch misschien maar 100 in een bepaalde kleurvariant. Dat verkoopt dan uit, naar komt vaak niet terug en dan heb je dus een zeer exclusieve LE die niet als zodanig verkocht was. Dat hele LE gebeuren mag wel wat minder van mij

1 like

Had iemand deze al gepost? Lijken geen verkeerde bandjes en zie ze weleens genoemd worden maar heb nog geen eigen ervaring.

Horizon biedt 25% korting. Alleen vandaag nog zo ik begrijp.

1 like

Werkt goed. Bedankt!

1 like

Wat voor moois heb je besteld?

Vroeger de Kortingkampioen, tegenwoordig niks meer.

4 likes

'Hmm bijzonder joh. Vroeger was het daar ieder weekend Black Friday. :sweat_smile:

1 like

1050,- dacht ik

Klopt. Dat is niet erg netjes van ze. Zelfs omgerekend is dat 150 teveel, dus dan is het toch beter om zelf te importeren?! Dat zou juist het tegengestelde moeten zijn. Maar bij introductie was het eerder rond 800 dacht ik. Hoe het ook zij, jammer dat de korting niet geldt. Voor 500 GBP is de Night een zeer goede deal. De vormgeving vind ik echt bijzonder treffend:

4 likes

Geen verzendkosten.
Geen importheffingen.

400 horloges in de sale!

3 likes

of de Nederlandstalige website natuurlijk, zelfde deals, maar dan in het Nederlands

1 like

Hij is weer iets gezakt.

Maar ook echt. Ik had hem een maand geleden in mijn mandje gelegd. 189 euro nu met 35% korting.
121 euro.

2 likes

Leuke tip!

Deze komt mijn kant op!

13 likes

Deze hier al gedeeld?

Maurice Lacroix 40% korting.

1 like

Veel mooie Timex horloges voor weinig:

2 likes

Op zoek naar een Hamilton Khaki? dan is dit een mooie prijs.

Hamilton Khaki Field H69439511 Mechanisch here…

2 likes

Iemand bekend met deze aanbieder Zeitlounge?