Leuke (online) winkelaanbieding gezien? Deel V

3 likes

5 likes

Veel gshocks in de aanbieding op Bol (en inmiddels bij mij incoming :sunglasses:).

Zoals:
https://www.bol.com/nl/nl/p/casio-g-shock-gw-m5610u-1er-herenhorloge-43-mm-zwart/9300000048429659/?Referrer=ADVNLGOO002038-S--9300000048429659&gad_source=1&gclid=CjwKCAiA9vS6BhA9EiwAJpnXw2wb4WXW9_RvhW01lR56lAtX1AfVfzHt7imLO4G9M1llrAUZdgdZpBoCGNkQAvD_BwE#open=true

4 likes

Ik weet dat je smaak hebt. Dat moet wel met zo’n mooie Gmt collectie.
Maar wat is er vandaag mis met je? Zeg even sorry oid. Want op deze manier begin ik mijn dag niet lekker. :joy:

5 likes

:rofl:

Even on-topic: Mooie aanbieding toch :nerd_face:

3 likes

Ik wil er niet meer over praten.

4 likes

Vandaag in münster geweest, ruschenbeck geeft 35-40 procent korting op bepaalde breitling modellen, zo is de breitling datora b25 van 14,200 nu voor 9230 euro

Veel plezier

7 likes
7 likes

Pooh volgouden Navitimer met bijna 50% korting. Het is dat 20k nogsteeds een bak geld is :sweat_smile:

Mooie aanbiedingen!

Gelukkig verzenden ze niet naar Nederland anders had ik deze gehaald. Mijn bankrekening is ze dankbaar :rofl:.

2 likes

Ze versturen naar nederland, ff bellen

7 likes

Voor een paar duizend euro versturen ze wel ergens anders dan Duitsland, zoveel is zeker :joy:

1 like

:rofl: :joy:

Mooie deal :+1:
Had deze in het verleden ook en nu toch maar weer besteld.

1 like

Verplichte kost voor iedereen hier.
Dat iedereen het ff weet.
:wink:

1 like

Ha ik ook, in het verleden verkocht maar mis toch een "vakantie"horloge. Dus deze gaat binnenkort mooi mee op wintersport!

1 like

Dacht ‘t niet :face_with_raised_eyebrow:

4 likes

Welles

1 like

Dat zou wat zijn: degradeer je onze hobby in een moeite tot werk… :thinking:

Niettes :grin:

2 likes