Leuke (online) winkelaanbieding gezien? Deel V

Dat ‘nearly new’ is dus een gebruikt horloge met eventueel krassen?

Weet niet hoe het met de eventuele importkosten zit maar wel een mooie aanbieding.

2 likes

Mij heeft het ook afgehouden, ik had mn vinger boven de bestelknop van die witte trident, en toch kon ik het niet. Ik snap je wel.

Je hebt gewoon het recht het horloge weer gratis terug te sturen als hij niet naar je zin in. Ook met importkosten etc. hoef je geen rekening te houden, die zitten allemaal bij de prijs in. Tip, reken af in GPB i.p.v. Euro, dat scheelt je nog een beetje (instelling kun je wijzigen onderop de pagina).

3 likes

Goed om te weten. Met PayPal GBP-EUR koers (1 GBP = 1,1488 weet niet hoe actueel dit is) heb je de C60 Trident pro voor €840 i.p.v. €932

Edit:

Dit is wel actueel

2 likes

Optimistische omrekening gevoelsmatig. Paypal vraagt ook nog een fee voor de omrekening volgens mij.

Hiervoor gebruik ik mijn N26 account waardoor ik altijd in lokale valuta kan betalen. Heeft me al heel veel geld opgeleverd

1 like

Je hebt gelijk, er komen nog bepaalde kosten bij waardoor via PayPal de uiteindelijke prijs dit wordt:

Dit zie je pas wanneer je gaat daadwerkelijk afrekenen.

1 like

Mogelijk, maar in mijn ervaring valt dit wel mee. Mijn Twelve was ook een “nearly new” horloge en op een miniem krasje op 1 schakel (die ik verwijderd heb tijdens het inkorten) na dat enkel zichtbaar was onder een bepaalde hoek, heb ik er geen beschadigingen aan gevonden. Gezien de korting geen probleem voor mij.

3 likes

Diverse merken, Certina, Ebel, Hamilton, Seiko, Rado.

Denk dat de prijs goed is?

4 likes

Die ebel sport classic zal wel foute prijs zijn.

Koop em! :slight_smile:

Dat is een vrouwenmodel met een diameter van 27mm dus ik zou daar wel even goed naar kijken. Vind dit wel een mooie aanbieding:

En dit is ook een echt mooie aanbieding:

6 likes

Haha, die ziet er uit alsof de hond er aan geknabbeld heeft. Oprecht even gegoogled of er niet iemand te enthousiast met photoshop aan de gang is geweest. Maar nee, dat hoort zo. Bijzonder modelletje, leuk!

2 likes

Wat bedoel je precies?

5 likes

Ik heb wel eens begrepen dat nearly new vaak horloges zijn die zijn uitgeleend voor reviews en test.

2 likes

Deze

5 likes

Toch wel lekker zomers

2 likes

Zo, ben blij dat de mijne net weg is uit het blauwe🙈 dat is een mooie prijs zeg!

2 likes