Ik ben toch maar voor de bijl gegaan
Goedkoper dan 543 op Bol ergens vorige week heb ik die Tsuki Yomi niet gezien. 556 bij Siebel afgelopen dec 2024. 20% korting.
Goed om dit topic te zien. Mocht die Tsuki-Yomi rond de 475 worden aangeboden in de komende tijd, dan misschien maar even wat risico nemen. Bandjes aanpassen bij een andere partij dan de leverancier is niet onverantwoord?
Lijkt een scam. Ik heb op de link geclickt en krijg meteen een mail in mijn Inbox zonder dat ik me heb geregistreerd:
Hi Patek,
Thanks for recently registering with FARFETCH. For your security, your account needs to be verified. To verify it, please click the link below.
[…]
We hope to see you online again soon.
FARFETCH
Een scam, of is dat too far fetched? Misschien krijg ik deze exclusieve uitnodiging omdat ik bij Google was ingelogd…
Ik heb wel eens bij farfetch gekocht en geretourneerd. Ging prima.
Zou het niet weten of het een scam is? Ik weet geeneens hoe ik erop kwam, maar zag de ‘aanbieding’ en vond ‘m wel een leuke kandidaat voor de rubriek.
Ik stel het in ieder geval niet op prijs dat een website meldt dat ik me ergens op geabonneerd heb terwijl ik dat niet heb gedaan.
Ik klik evengoed nooit een link aan zondere verdere informatie.
En voor mij is de info van deze link te summier, dus wordt ik ook niet nieuwsgierig genoeg om te kijken.
Deze heeft kennelijk ook de nieuwe 3525 module intern. Met een zeer aparte backlight.
En als je er 3 koopt dan zijn ze mbv van 30BF-FREE net onder de €49 per stuk !
Ik ook niet, maar het artikelnummer stond in de link dus toch even gekeken.
Zonder die app korting met import/btw:
Of via Chrono zonder invoer kosten, zelfde horloge, zelfde verkoper:
€525
Mooi horloge, wat is (was) de aanbiedingsprijs als ik het mag vragen?
Van 1600 voor 795
Poeh, mooi spul bij die juwelier zeg!
Maar jammergenoeg straatarm
Door het kopen van horloges!
thankx! Hoe betrouwbaar is deze website?
Prima website, ik heb er een keer een Citizen besteld en was na 1 week in huis. Kwamen ook verder geen kosten of iets bij