Leuke (online) winkelaanbieding gezien? Deel V

Ja, vind ik ook. Jammer.

Is bij deze niet aan de orde, is meer dan zat zijn eigen ding met een duidelijke knipoog naar de inspiratiebron

Ik niet. De maatvoering en proporties van de escudo zijn nagenoeg gelijk aan die van de BB58, ook het facet aan de rand van de lugs is behoorlijk BB58. De bezel lijkt er ook aardig op.

En dat is niet erg, want er is toch meer dan voldoende verschil.

De vorm van de kast is net even anders, de indexen zijn heel anders, de print op de bezel is totaal anders, de wijzers zijn anders

Het is een homage, geen kopie. Al is de definitie van dat woord, zoals je zelf terecht aangeeft, vervuild door de ordinaire namakers.

2 likes

Noem het geïnspireerd door.:slightly_smiling_face:

1 like

Beetje vaag van HMD met die 11am tot midnight. Maar goed, voor wie wil:

1 like

Ik kan op HMD überhaupt niets vinden. Misschien even een linkje posten :slightly_smiling_face:?

Excuus, flashsale is coming to MHD

1 like

Correctie: MHD

1 like

Dit is nu!

J&Berg houdt zomeruitverkoop. Mijn handen gaan weer kriebelen, zeker met die mooie nieuwe groene, maar heb telkens moeten besluiten dat het toch niet echt een horloge voor mij is.

2 likes

Nog drie daagjes korting bij Marloes

G-Shock GW-5000

240 €

239 €

https://www.amazon.com.be/dp/B0F8NM1GHX/ref%3Dasc_df_B0F8NM1GHX1754294640000/?

246 e

Maurice Lacroix Les Historiques AI6007-SS00F-630-D Aikon Horloge • EAN: 7630020611714 • Horloge.nl

4 likes

Edox Neptunian 80120-3NM-ODN Skydiver Heren Duikhorloge 44mm

3 likes

Hamilton Khaki Navy Frogman Auto 41mm H77455330 | Juwelier Piet Schilder

Molitor Luxemburg

3 likes

Ben zelf wel benieuwd naar die vintage seamasters wat ze moeten kosten

1 like

Man man man, wat een ongeorganiseerd zooitje zeg

1 like

Is dit een soort stream of consciousness-achtige James Joyce monoloog? :wink:

2 likes

Ben daar wel eens geweest voor een overjarige 36mm seamaster…
Ondanks dat het model er al jaren uit was (ook bij Omega) hadden ze de prijs zo verhoogd dat het ook met korting nog niet grappig was :face_with_peeking_eye:

2 likes

Echt zooitje hoor. En dan zulke merken als BP en JL verkopen.

Nu een zwarte two tone certina ds action diver 38mm. Echter wel zonder originele certina doos.

Maargoed, had geen zin langer te wachten ofin dit geval nee tezeggen en uur van mn tijd kwijd te zijn.

Misschien leuk voor de vrouw anders hier weer t blauwe gedeelte in

2 likes