Leuke (online) winkelaanbieding gezien? Deel V

Meh :man_shrugging::smile:

:rofl:

Het voelt een beetje alsof ik een fles hg schimmelreiniger in mijn ogen heb leeggespoten

5 likes

Geen aanbieding maar nieuw vintage Casio’s in de etalage!!

1 like

Geen aanbieding en geen idee waar dit is. :thinking:

8 likes

Wellicht de titel aanpassen, zodat het duidelijker is dat het in dit topic om leuke (online) aanbiedingen gaat?

4 likes

:joy: :joy:

Dan kom je nog goed weg :joy:

2 likes

Er zit een horloge bij van €67.450,00 :flushed:hij is wel mooi.

1 like

Haha naar mijn mening foei lelijke horloges, gelukkig dat smaken verschillen :joy:

1 like

Ik vind het wel wat.

Beetje boven budget alleen :grimacing:

4 likes

Geen geld…

1 like

Dat is het ook. Ik heb de lichtblauwe met wat drukkere dial.
Mooie aanbieding trouwens!

7 likes

Je weet dat hier hier alleen aanbiedingen betreft? Lol

Ik zat al een tijdje te kijken naar die Glycine x Invicta, ben benieuwd of daar een beetje Glycine kwaliteit inzit, kan haast niet toch?..
Ik ga het jullie laten weten. :sweat_smile:

3 likes

De reden waarom ik hem hier even opgooi, is de korte tijd van beschikbaarheid, nog maar drie dagen! Ik zou niet willen dat een liefhebber hem misloopt.
Ik passeerde weer even bij Tollet in Woluweshopping in Brussel. Ik wilde kijken of de Globemaster two-tone nu al verkocht was. En ja, deze was weg, maar ze hebben nu een andere achter het venster staan aan 40% korting.
Deze Breitling Premier ref. AB0118221C1A1 , list 8450 euro, nu net over de 5000 euro.
Ik vind het een mooie klok, maar niet dadelijk voor mij.
Dus wie zich geroepen voelt, beschikbaar tot 31/01!

Hier de specs:

20 likes

Prima deal lijkt me. Niets voor mij. Op leren band vind ik ze ook mooier, maar dat kan nog steeds natuurlijk!

1 like

Want op 01/02 kost het horloge weer €8450,- … ?
Als Tollet 'm tot die tijd niet voor €5000,- verkocht krijgt zal ie daarna voor €8450,- nog lang blijven liggen ben ik bang…
Ik denk dat je 'm op 01/02 nog steeds kunt kopen voor €5000,- mits natuurlijk nog beschikbaar.

Trouwens, wat een slechte website heeft Tollet, de kerstaanbiedingen staan er nog op… :joy:

2 likes

Die is schitterend!

Vind “drukker” wel goed, zijn leuke dingetjes te zien.