Ja dat was met de Timco actie ook zo. Dan maar wat minder leuteren misschien?
De aanbiedingen zijn natuurlijk gouden tips!
Ja dat was met de Timco actie ook zo. Dan maar wat minder leuteren misschien?
De aanbiedingen zijn natuurlijk gouden tips!
Dit is het topic waar mensen mopperden dat iedereen zn Siebel-NA showde
Het eerste Siebeltopic had bijna 1000 berichten uiteindelijk. Had je die allemaal liever hier gezien? Of iedereen zn eigen NA-topic aanmaken van het zoveelste Seiko automaatje?
Het tweede topic liep ook al in de honderden maar was uit het niets verdwenen (geen slotje of uitleg, gewoon weg).
Ik vond het maar een bijzondere gang van zaken op een forum (waar alles draait om leuteren).
Ik had destijds een topic over timco geopend. Dat werd gelijk gesloten. Volgens mij was de reden dat de leiding hier liever niet ziet dat er zo uitgebreid over een leverancier gesproken wordt, ook omdat het kan ontaarden in negativiteit.
Leuke Pontiac in Zwitserse stijl:
Op naar 3 dozen van 12!
Waarschijnlijk Ronda
Deze net om de pols gehad bij de plaatselijke juwelier in Beuningen bij Nijmegen. Ze stoppen met de Prospex lijn. Nu 50% korting en dus te koop voor β¬340.
6 dozen van 10 mag ook hoor.
Oh serieus? Benieuwd wat er voor in de plaats komt. Maar dat is geen geld! Ik denk dat de Panda wel in trek blijft / een klassieker in wording is dan.
Hee dat is vlakbij mij . Lag er nog ander moois wat het waard is om op en neer te rijden?
Ook vlakbij mij niet allemaal tegelijk
Wat is de naam van deze juwelier precies? van 't hof toevallig?
Lag nog wel wat meer. Niet zo veel maar een stuk of 4 verschillende. Ook zwarte maar weet niet exact welk type. Je zou eventueel kunnen appen of bellen om het te vragen. Nummer staat op hun website.
Van het Hof
Bij de TK maxx Groningen voor β¬59.99
Dit is hetzelfde horloge bij de siebel voor specificaties
1 gekocht, nog 2 over voor de liefhebber en wie weet ook wel te vinden in jou persoonlijke tk maxx?