Bij Kish is er nog een JDM Spirit beschikbaar die hier laatst al eens gepost is. De andere zijn al een tijdje uitverkocht:
Voor mij te groot, helaas
Jemig, paar jaar terug nog wel eens naar dit model gekeken. Had eigenlijk in m’n hoofd dat het ding überhaupt rond €1400 was. Dus of ik zit fout, of dat model is aardig in prijs opgekrikt.
Interesse was overigens weggezakt toen ik zag dat het best een aardige “hommage” is aan een IWC Portegieser
Voor Hamilton chrono’s check ook: https://www.ashford.com/brand/hamilton.html?feature_family=Chronograph&gender=MEN&prod_cate=Watches
Met 10% korting bij eerste aankoop en soms ook nog 15% extra op bepaalde modellen blijf je wellicht onder de 1000,-.
Ja, mij is ook opgevallen dat Hamiltons de laatste jaren aardig omhoog zijn gegaan. Van een veel bang-for-buck segment naar een overvol segment waar ik ze vaak net te duur vind.
Idd, een khaki field mechanical of auto was meestal 300-350.
… nu 500-550
Dit zou ik lekker laten lopen… is niet best wat daar te koop wordt aangeboden.
Dacht dat ze alleen die blauwe in de Outlet gingen verkopen, vind die groene persoonlijk een stuk mooier!
Klopt,ook veel Oris
Persoonlijk vind ik de NYH een goede deal,de mijne komt hier ook vandaan maar ik heb destijds een prijsvoorstel gedaan en ‘m nog iets voordeliger gekocht dan deze aanbieding
Er staan nog een paar squale’s met een leuke korting.
Mooie aanbiedingen!
Helaas doen de Beaubleus niet mee
Actievandedag heeft de Siebel waardebonnen weer
Zit de twijfelen over een Seiko SSK001…
Iedereen probeert uit dat segment te vissen. Beter voor de marges…
Baal nog steeds, dat ik deze heb laten gaan in het blauw voor 950. Prachtig horloge.