Gewoon lekker delen als je iets tegenkomt wat je een leuke aanbieding lijkt hoor; we bereiken het doel van dit topic tenslotte ook niet als niemand meer iets durft te plaatsen uit angst om afgezeken te worden
Seiko Alpinist Rock Face voor 744 €.
Ook bij Veerman, voor 740 euro.
Toffe uitvoering.
Oeh die is mooi! Ben alleen altijd benieuwd hoe goed het PVD materiaal stand houdt.
Het gaat op een gegeven moment slijten, dus heel toekomstbestendig is het niet.
En met het wisselen van een bezel?
Geintje.
Maar dan post je er ook wel 1 zeg!
Ja, zo vind ik ze wel prachtig die PVD gecoate exemplaren. Probleem bij nieuwe is dat ik ze te weinig draag, zodat ze er nooit zo uit gaan zien. Daarom onlangs maar een vintage exemplaar gekocht, scheelt mij weer draagtijd.
Ik denk idd wel dat er verschil zit in de coating. Zelfs binnen Seiko. Mijn Willard heeft bijvoorbeeld een hele dikke matte laag. En die lijkt wel heel krasvast te zijn.
Ooit een keer een Breitling Super Avenger limited edition gehad. Super mooi, helemaal blij mee. Na één dag en één tikje tegen de tafel de coating van een rider eraf. Ziek was ik ervan. Wat een zwakke coating laag gebruikte Breitling toen. Hopelijk is dat tegenwoordig beter geregeld.
Mja er is ook nog wel een verschil in het gebruik van PVD of DLC. Seiko specificeert echter “Hard coating” bij hun black series. Geen idee wat ze nu precies gebruiken.
Zelf ook alleen maar goede ervaringen mee bij Seiko.
Hier ooit in een badkamer langs een keramische tegel geschaafd… Er is wel wat van af gegaan toen.
Ondertussen is de prijs gestegen naar €35 per bon voor €50 tegoed
Moet je wel geluk hebben, 1 dikke kras op de lugs en daar gaat de look.
Baluuuuhhhh
Nog steeds een ok aanbieding… Maar als je weet waarvoor je zaken eerst kon krijgen voel je jezelf toch wat bestolen
Ik weet niet hoelang dat geleden was, bij mijn seawolf bleef het gelukkig altijd goed zitten
En yep ook echt wel eens gestoten … wat met een dikte van 18mm ook niet gek is natuurlijk .
Ik heb ook een Seiko met zwarte PVD. Niet vaak om, maar in 1.5 jaar tijd geen problemen.
Dus om te krassen en verkleuring moet je em ook wel vaak dragen wil ik maar zeggen.
Zie hier allen ons toekomstige zomer beater, mits gebruiknemend van de siebel actiebonnnen, 10 procent korting, omgerekend betaal je dan 208 euro voor deze schoonheid… ik presenteer uw: