Leuke (online) winkelaanbieding gezien? Deel V

Kijk wat ik op Zalando ontdekt heb! Timex-EXPEDITION NORTH FIELD SOLAR - Horloge - silver-coloured Timex EXPEDITION NORTH FIELD SOLAR - Horloge - silver-coloured/zilverkleurig - Zalando.nl

3 likes

Dankjewel voor het delen @Dirkwatch! Deze was vorig jaar ook in de sale voor deze prijs. Heb er nu een besteld, ben benieuwd.

1 like

Ik maak wel een topic aan zodra ik mijn mystery boxes binnen heb! :slight_smile:

4 likes

Mijne is ook onderweg

Die is leuk!

1 like

Leuke tip - dankjewel

2 sets (20 en 22 mm) onderweg

Jack

1 like

Tweedehands/c24… allemaal duurder…

Onder de 2K eur

4 likes

Misschien is dit een leuke aanbieding?
Er staan er nog meer van GEVRIL

Gevril Wall Street Automatisch Horloge | 4853A | Heren

Dit lijkt op een Glycine Combat Sub met een absurde adviesprijs. Beetje de Invicta methode :grimacing:

Ja die adviesprijzen (eigenlijk introductieprijzen) bij iBood zijn altijd een bron van discussie. Desalniettemin lijkt de verkoopprijs een leuke aanbieding te zijn.

Besteld! Ben erg benieuwd wat ik eruit krijg. Bedankt voor het sturen van de link

1 like

https://www.altherr.de/hamilton-pan-europ-day-date-auto-h35415982

4 likes

Absoluut niet, ziet er toch niet uit als een horloge van 3.3k?

image

Zou een horloge met deze afwerking normaal gesproken moeten concurreren met een Tudor, Grand Seiko of Longines? De “adviesprijs” van deze Gevril zou vergelijkbaar zijn met instap-Cartier?

Als het te mooi lijkt om waar te zijn, is dat meestal ook zo. Het is ook zeker geen ‘leuke aanbieding’ voor dit geld koop je genoeg kwaliteitshorloges met een eigen ontwerp. Sterker nog, geef me de helft en ik vind leukere horloges dan deze doffe ellende.

3 likes

Blijft mooi , voor mij net te klein :+1:

1 like

Geïnspireerd door de skyline van New York, die leg onder zeeniveau vandaar een duiker jaja

1 like
2 likes

Voor gebruikt is die wel duur nog, zeker zonder mesh bracelet …

2 likes

Beter geprijsd helaas dan deze

7 likes

Heb je em al in het echt gezien? De kronen vind ik niet echt mooi.

1 like

De blauwe is prachtig, m.u.z van de bor band. Van het weekend gepast in Utrecht. Maat is :ok_hand:

2 likes