Kijk wat ik op Zalando ontdekt heb! Timex-EXPEDITION NORTH FIELD SOLAR - Horloge - silver-coloured Timex EXPEDITION NORTH FIELD SOLAR - Horloge - silver-coloured/zilverkleurig - Zalando.nl
Dankjewel voor het delen @Dirkwatch! Deze was vorig jaar ook in de sale voor deze prijs. Heb er nu een besteld, ben benieuwd.
Ik maak wel een topic aan zodra ik mijn mystery boxes binnen heb!
Mijne is ook onderweg
Die is leuk!
Leuke tip - dankjewel
2 sets (20 en 22 mm) onderweg
Jack
Tweedehands/c24… allemaal duurder…
Onder de 2K eur
Misschien is dit een leuke aanbieding?
Er staan er nog meer van GEVRIL
Gevril Wall Street Automatisch Horloge | 4853A | Heren
Dit lijkt op een Glycine Combat Sub met een absurde adviesprijs. Beetje de Invicta methode
Ja die adviesprijzen (eigenlijk introductieprijzen) bij iBood zijn altijd een bron van discussie. Desalniettemin lijkt de verkoopprijs een leuke aanbieding te zijn.
Besteld! Ben erg benieuwd wat ik eruit krijg. Bedankt voor het sturen van de link
Absoluut niet, ziet er toch niet uit als een horloge van 3.3k?
Zou een horloge met deze afwerking normaal gesproken moeten concurreren met een Tudor, Grand Seiko of Longines? De “adviesprijs” van deze Gevril zou vergelijkbaar zijn met instap-Cartier?
Als het te mooi lijkt om waar te zijn, is dat meestal ook zo. Het is ook zeker geen ‘leuke aanbieding’ voor dit geld koop je genoeg kwaliteitshorloges met een eigen ontwerp. Sterker nog, geef me de helft en ik vind leukere horloges dan deze doffe ellende.
Blijft mooi , voor mij net te klein
Geïnspireerd door de skyline van New York, die leg onder zeeniveau vandaar een duiker jaja
Voor gebruikt is die wel duur nog, zeker zonder mesh bracelet …
Heb je em al in het echt gezien? De kronen vind ik niet echt mooi.
De blauwe is prachtig, m.u.z van de bor band. Van het weekend gepast in Utrecht. Maat is