Leuke (online) winkelaanbieding gezien? Deel V

Rolex gerelateerde items horen in het groen.:crazy_face: Even serieus. Verkopen op ebay, marktplaats, vinted etc staan liever niet hier.

1 like

staat marktplaats ook vol mee, niet echt bijzonder

Oh sorry, dat wist ik niet. Zal het hier niet meer plaatsen :wink:

1 like

Waarom niet? Ook daar kunnen toch mooie aanbiedingen staan. Of schaarse zelden aangeboden horloges.

Wat is de aanbieding dan precies?
Dit topic gaat over online aanbiedingen van nieuwe producten.

1 like

Het gaat mij niet om de hier geplaatste post, maar in het algemeen. Je kunt niet heel marktplaats of anderen uitsluiten naar mijn mening. Bovendien kunnen alleen de mods dat.

De titel zegt niets over nieuwe producten.

Wat is de aanbieding dan bij een gebruikt product?

Dan is het een koopje maar geen aanbieding.

4 likes

Dan kan iedereen hier zijn marktplaats, ebay en vinted advertenties wel gaan pluggen…

5 likes

Een voor een goede prijs aangeboden gebruikte Submariner? Genoeg geïnteresseerden, denk ik.

1 like

Een goede deal. Koopje enz enz… maar nog steeds geen aanbieding.

Aahh, semantiek. Als je iets ergens niet mag plaatsen, vlag het zou ik zeggen.

1 like

Strikt genomen is een aanbieding niet meer dan een te koop aangeboden product, dus ik snap het verschil in interpretatie wel.

Bingo

@Vic2 ; hoewel niet concreet beschreven draait het hier vooral om door bedrijven met korting aangeboden producten. Ik zie dat je vrij nieuw bent, dus dat zal nog niet bekend zijn. Is overigens wel een regelmatig terugkerend punt. Volgens mij is er trouwens elders wel een topic, in elk geval voor veilingen.

Vlaggen is niet nodig, je wordt door een medegebruiker toch in de juiste richting gewezen? De vlaggen volgen pas later.

8 likes

Ga anders lekker hier je Ebay Vinted Marktplaats enz linkjes posten. Dan hebben we straks weer een leuk topic op HF minder.

Of maak je eigen topic dan zullen we zien hoelang Jur het leuk vind.

3 likes

Ik zag laatst op marktplaats een horloge dat moeilijk te krijgen is. Ik had het hier geplaatst, ook omdat ik een nieuw topic overbodig vond. Ik zal zoeken waar anders het te plaatsen.

1 like

Stukje gevaar wat kan spelen bij verwijzen naar particuliere verkopers is dat het qua zekerheid doorgaans anders ligt dan bij (bonafide) bedrijven. Van diverse horlogeshops kun je met een gerust hart aanbiedingen bij mede-HF’ers tippen, maar helaas blijkt in praktijk dat gebruikers van “websites voor handel in gebruikte goederen”* niet altijd te vertrouwen zijn. Dus jouw goedbedoelde tip kan ook verkeerd uitpakken. Altijd afhankelijk van hoe en wat je deelt natuurlijk…

*) websites of bedrijven in een negatief daglicht zetten is op HF ook niet wenselijk, dacht ik :wink:

2 likes

Daar dacht ik ook aan. Als TL1 kan ik moeilijk mijn eigen horloge op marktplaats aanbevelen. Die is er overigens niet. Maar genoeg hierover lijkt mr. En ik ben overigens eerder lid geweest. Meerdere keren zelfs. Maar horloges blijven maar trekken.

2 likes

Leuke korting op 2 King Seiko’s

5 likes

Iedereen die dus iets op mp te koop heeft staan word lid van hf en zet het hier neer als leuke online aanbieding, waardoor hf een gratis verlengstuk van dit soort platforms wordt. Hypothetisch gezien. Maar lees dit topic eens rustig door dan zal je zien dat dit al vaker besproken is.:slightly_smiling_face::wink:

2 likes

Tjonge, wat een post teweeg kan brengen :see_no_evil:
Ding is niet eens van mij en ik dacht hier wellicht iemand blij te kunnen maken. Wist niet eens dat het nieuw moest zijn.

Zal hier niet meer posten. Succes ermee :wave:t2:

4 likes

Het hoeft niet nieuw te zijn hoor, als je plaatselijke juwelier besluit om zijn gebruikte horloges met 30 procent of iets dergelijks, in de aanbieding te gooien, gewoon lekker posten hier. :smiley::+1:

1 like