Leuke (online) winkelaanbieding gezien? Deel V

Dank voor de tip, dat zijn nette prijzen bij Sekvens!
En inderdaad minder ‘gedoe’, geen verzendkosten/importheffing.
Zag dat als je je meteen aanmeldt voor de nieuwsbrief er ook een gratis NATO strap bij komt, altijd leuk!

20% korting met de code SUMMER20

:yawning_face:

1 like

Al jouw 15 berichten in dit topic is commentaar op anderen. Heb jij ook een goeie tip of is dit het enige waar je mee kan komen? Wat een niveautje weer. :+1:

25 likes

Beter dan jouw commentaar in ieder geval.

Maar succes ermee!

2 likes

Ik zie nergens de kortingscode staan voor 20% korting. :face_with_monocle:

Eerlijk is eerlijk, hij is al minstens 2x eerder voorbij gekomen.

1 like

Ik Verzin dit niet.

1 like

Fijne tip

Wijzer staat niet exact op de 12.
Dit komt vaker voor bij Bulova horloges.
Brrrrrrrr.

Maar… dat is wel zelf te corrigeren heb ik gezien. In stapjes van 5 per seconde. Dus je zou hem recht moeten krijgen. :ok_hand:

1 like

Ik zie hem iig liever dubbel gepost zodat iemand hem niet mist :innocent:

Dit is correct, heb zelf ook een lunar pilot waarvan de wijzer niet op 12 stopte. Is goed op te lossen. Meen door de kroon op het uiterste te zetten en dan doormiddel van de chrono buttons heb te vezetten

1 like

Een herinnering tijdens het weekend is altijd goed. Dan is de drempel na een drankje net iets lager om een lekkere Omega te pakken met 20% korting.

1 like

De beste aanbieding daar is nu wel de longines ultra chron box edition. Bij de meeste ad’s is de prijs 4300 euro, hier 3810 min 20 procent is dus 3050 euro.

1 like

Invicta maakt vooral vreselijk uitziende horloges, maar de pro diver, automaat is best te pruimen voor weinig als je goedkope duiker zoekt

Maar of ze ooit $650 waren betwijfel ik

Goede tip!

Wel erg jammer dat ze geen 19mm hebben!

Bij Brandfield wat lekkere zomerse horloges met code VAKANTIE-20 nog eens €20 extra korting (al verwerk in de prijzen hieronder):

Een gouden retroknaller van Seiko-dochter Lorus, met voor zo ver ik kan nagaan een 7S26 onder de motorkap. Advies €179, nu voor €105 op de mat.
Link

Een baby SARB035 (wat natuurlijk een baby GS is, dus eigenlijk een baby baby GS (foetus GS?)) van €169 voor €119. Ja, ooit kreeg je bijna geld toe als je er één kocht, maar nu de nieuwe vijfjes VIERHONDERD euro kosten valt hier niet al te veel op af te dingen.
Link

Een G-Shock met een lekker kleurtje en MIP display van €149 voor €100. Voeg dit aan je bestelling toe om in aanmerking te komen voor de €20 korting.
Link

Vakantieklatser van formaat (letterlijk, met 45,7mm), maar als je er de pols voor hebt is het met 200m wr en saffier een ideale strandbeater. Van €159 voor €115. Is er ook in turkoois (maar die is minder mooi (m.i.)) en oranje (maar die is voor deze prijs op rubber; staal + oranje is duurder somehow). EDIT: de stalen band heeft wel gevouwen schakels, wat je op de kopse kanten kunt zien. Dat is niet vreselijk fraai. De band is 28mm breed maar de aansluiting tussen de dikke lugs is maar 18mm, dat maakt swappen ook niet makkelijk. Hmz. Het ziet er leuk uit (irl ook, heb hem onlangs gezien in een vitrine) maar lijkt toch een swing en een miss. Desalniettemin:

Link

18 likes

:rofl:

2 likes

Nette toko, was de gratis seatbelt vergeten en hebben ze er nog bijgedaan. Fratello assortiment qua Artem is wat beperkt (geen 21mm) dus fijn om deze als optie erbij te hebben. Dank voor de tip!