Summer sale bij Siebel: SALE | Siebel Juweliers | Sieraden, horloges en trouwringen met o.a. een aantal mooie Citizen en Seiko horloges.
Ik heb dat als hier iets over Rado Diastar word gepost , als ik dan snel lees zie ik steeds Rado Disaster … .sorry Rado liefhebbers
Voor de snelle beslisser
Ik ben er geweest, had interesse in de Pontos S Diver, die vind ik heel mooi! Maar wat een tegenvaller zeg… nadat men het horloge uit de vitrine had genomen en ik gepast had zei ik prima,die wil ik! Van 1400 voor 980 lijkt me prima (30%). Er hing wel een grote vlag aan het gebouw dat alles 50% was…maar dat waren slechts een paar modellen. Enfin, bij de kassa zei de verkoopster dat de prijs 2.093 was… uhhh…hoe dat? Hing een klein kaartje aan het horloge met 2.990eu, en daar ging 30% vanaf. Uhh…maar dat kaartje dan in de vitrine? Nee dat was fout, prijs is 2.093. Ik was wat verbaasd, komt er een kerel bij met de betaalterminal…‘hier zahlen bitte!’… Ik geef aan dat ik dat niet correct vindt, en verwacht 980 te betalen, maar nee…‘Sie verstehen doch dass es nicht stimmt!’. Ik geef aan, doe dan 50%…dan is het nog steeds 1500eu…daar kan ik mee leven. Maar nee, meneer draait zich om en loopt weg zonder iets te zeggen. Verkoopster wist niet waar ze moest kijken…en vraagt nog netjes ‘echt niet?’. Nee, ik ga niet meer dan 2x de prijs van de vitrine betalen. Dan maar weer naar huis. Nooit meer… maar zal ook niet heel lang meer duren aangezien ze schijnbaar dicht gaan. Mooi zo.
Hopelijk ben jij beter behandeld Rogier By the way…rijd dezer dagen niet over de snelwegen naar DL want je staat 1-2u te wachten…controles zijn bizar…
Wat een verhaal zeg. Vervelend! Mijn ervaring was gelukkig heel anders al droop de warmte er niet vanaf. Ik werd netjes geholpen.
Ah top, dat is mooi Rogier! Ja was erg jammer, ik wilde ook best voor wat anders kijken maar werd met een scheve nek aangekeken. Zo iemand gun ik mijn hardverdiende centen niet… volgende week maar ergens anders kijken Of toch maar een Pontos S tweedehands gaan zoeken…blijf t een mooie vinden…
Kosten op de ML website toch maar 2100 EUR?
Welke kleur zoek je?
https://www.amazon.nl/Maurice-Lacroix-Automatisch-Horloge-PT6248-PVB01-332-1/dp/B0758H3B7Q
Is inderdaad een toffe duiker. Al vaak naar de oranje zitten loeren
Ja klopt! De huidge…het model dat ze hadden liggen staat niet meer op de ML site…is denk ik uit de collectie…
Dit was de duiker met bruin lederen band…is inmiddels uit de huidige collectie denk ik…
Haha dat ga ik even uut m’n la vissen.
Had ‘m ff in m’n winkelmandje gelegd,heerlijk
Ja met een goede 30% korting van € 79.600,00
Dan voor 2 ton op marktplaats zetten
En dan een stumpert krijgen die er € 200,00 voor bied.
Prima marge van € 6800,00
Ik vraag me dan wel af hoeveel de Juwelier hier op verdient.
veel. Die gasten rijden niet voor niks dikke autos enz