Leuke (online) winkelaanbieding gezien? Deel V

Nee hoor :wink: behalve dat je een eeuwigheid bezig bent met codes invoeren :sweat_smile:

4 likes

Pfff wel heel verleidelijk :sweat_smile:

19 likes

En als dat te lang duurt wordt de bestelling geannuleerd. :face_with_symbols_over_mouth:
Opnieuw proberen en dan blijken de eerder ingevoerde codes niet geaccepteerd te worden. :face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth:
Een hele stapel codes invoeren is topsport.
Maar zien dat de codes weer vrijgegeven worden na enige tijd. :pray:

1 like

Prachtige Longines voor die prijs Pieter. Ik hoop voor je dat je morgenochtend op tijd bent :smile:

2 likes

Gewoon kopiëren en plakken.

Ben benieuwd hoe oud die is. Model is al een tijdje discontinued.

1 like

Verhelderend, dank je wel!

1 like

Gedaan :joy:
Maar eerst die vouchers open klikken, kopiëren, pincode, code verwerken en door naar de volgende 16.

1 like

En dan de blauwe variant :heart_eyes: :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ja de dikte is wel een dingetje, maar eerlijk gezegd ben je er zo aan gewend :grin:
Ik heb altijd redelijk grote horloges gehad, dus heb er persoonlijk niet een probleem mee.

3 likes

Vond ik persoonlijk minder :sweat_smile::grimacing:

Heb ik namelijk ook gepast

10 likes

Denk ook niet dat het me gaat tegenhouden. Ik heb nog een paar andere die dunner zijn. Dus…

1 like

Can… Not…. Control… Myself

1 like

Het was met 1 code gelukt maar daarna steeds foutmelding en dat ik niet door kan gaan , en die ene code werkt nu niet meer, gaat die vanzelf weer geldig zijn dan? :confused:

Ik verwacht van wel. Staat mij iets van bij dat het na een uur of 4 weer moet lukken maar vraag me niet hoe ik erbij kom.
Anders morgen even bellen of je bestelling laten opsturen naar een siebelvestiging en de codes meenemen.
Succes.

Het is inmiddels gelukt! De seiko SRPK75J1, purple sunset voor 279 euro besteld :slight_smile:

4 likes

Je hebt helemaal gelijk! Blauwe valt tegen in het echt t.o.v. de renders. De grijze shined een stuk beter :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Seiko Presage SSA453J1

Van € 590,00 voor€ 413,00
30% korting.

10 likes
2 likes