Leuke (online) winkelaanbieding gezien? Deel V

Precies, 1x iets gekocht. Doos was niet nieuw, handleiding ontbrak en geen fabrieksgarantie.
Als je melding maakt krijg je een code met korting op je volgende aankoop. Voor mij geen Joma meer, of het moet echt héél veel schelen. Maar dan nog koop ik liever ergens anders :joy:

1 like

leuk

3 likes

Speelt dat überhaupt niet met veel dingen die je buiten de EU koopt?

Dat vooral. Voor tientjes werk zou ik het niet snel doen, en als het om substantiële bedragen gaat zou ik ook 2x nadenken voor ik überhaupt uit het buitenland koop.

Heb er een zwik zonnebrillen gekocht. Probleemloos, snel, keurig in orde. Maar aan een zonnebril kan ook niet gek veel mankeren of misgaan :man_shrugging:

Ik heb van de originele serie de roze nog liggen uit 2008 dat was de eerste van de crazy color collectie. Wilde eigenlijk de module gebruiken voor een mod maar dat is zonde gezien de staat. Zal hem binnenkort eens op MP zetten.

2 likes

Damn, zonde geen levering in België :frowning_face:
Op Zalando België 59,9€/stuk en maar 15% extra :frowning_face:

Anders had ik de witte en zwarte direct besteld…

Heb de zwarte vroeger gehad en deze stond op mijn lijstje. Doe niets met Zalando maar mijn dochter wel. Ik heb gevraagd hem te bestellen. Hoefde niet te betalen. Ze vond het een leuk kadootje voor me. Toch lief.

9 likes

Heb ze alle 2 uiteindelijk ook besteld…
Gewoon naar een ophaalpunt dicht bij de grens laten komen…
Enkel nog een klein ding moeten bijkopen om de 20% extra te krijgen!

1 like

Leuke metal gshock bij Zalando. Dames/unisex model, maar past volgens mij prima op de gemiddelde herenpols.

4 likes

oh wat schattig die roze, heerlijk zon opvallende kleur.

1 like

Hehe ja die is van mijn vrouw. Maar eerlijk op een zwarte band zou ik die wel durven dragen in de zomer.

Weer voorzien van een batterijtje ik denk dat ze vanaf 2011 in de kast hebben gelegen.

3 likes

42mm, dat lijkt mij wel.

Ik vind deze wel echt tof. Bedankt voor de tip! :+1:

3 likes

Besteld ben ook erg benieuwd, helemaal voor €70! :thinking:

1 like

Leuke aanbiedingen bij van Baal:

Onder andere deze fraaie Omega Seamaster:

4 likes
3 likes

Leuke complete duiker:

2 likes

https://www.altherr.de/breitling-avenger-chronograph-gmt-45-a24315101c1a1

Die vind ik dus heel erg fraai!

Maar 46mm, jongens toch, das wel een niche markt.

1 like

Ja klopt, ik heb dit filmpje al eens gezien en lijkt toch een stukje kleiner en het is een duiker natuurlijk.

3 likes

Zeker leuke aanbiedingen. Onderstaande is ver boven mijn budget maar wel een dikke korting voor iemand die nog twijfelde… :stuck_out_tongue_winking_eye:

7 likes