Leuke (online) winkelaanbieding gezien? Deel V

Misschien dat het hier niet echt in deze topic thuishoort, maar op Vavato heel veel Rodania in veiling vanwege faillissement. Niet mijn merk maar wellicht is er iemand op het forum die ze leuk vind

1 like
2 likes

Leuke prijs mocht je nog bonnen hebben!

4 likes

https://www.sublub.nl/artikel/82855/citizen-promaster-nb6021-68l-diver-automatic-duikhorloge.html

629 €

1 like

Goedkoper nog niet gezien! Ik heb m zelf voor 650 gekocht, aantal maanden geleden. Geweldig horloge is het!

3 likes

Hier zijn aantal horloges redelijk sterk geprijsd (bijvoorbeeld: Tissot supersport Chrono & Oris Aquis Date automatic).

1 like

Heb zelf geen ervaring met deze winkel.

Vandaag op stap in Gent en eens binnengesprongen bij Vanhoutteghem Boutique (Volderstraat 6) met in het achterhoofd de -40% op enkele Longines modellen die hier in dit topic reeds eerder gemeld werden, met dank aan @Pieterswatch :ok_hand:

Het goede nieuws is dat er nog 2 prachtige Longines liggen met idd -40% (liggen wel niet in de vitrine, je moet dus werkelijk binnen gaan).

Longines Tuxedo Small Seconds (38mm) : 1500 ipv 2500 euro

Longines Tuxedo Chronograph (40mm) :2250 ipv 3750 euro :

Het slechte nieuws is dat ze mij alvast geen horloge zullen verkopen - ook niet aan -40% - na de opgedane ervaring vandaag.

De winkelbediende die mij aanvankelijk bediende was zeer afstandelijk (op het onvriendelijke af) terwijl het na enkele minuten al duidelijk werd dat ze eigenlijk niet bijster veel van (Longines) horloges afwist.

Tijdens het passen viel ook op hoe ‘ruw’ ze met de horloges omsprong en toen ik aangaf de 38mm Tuxedo te willen kopen werd deze door haar nog eens in de verkeerde doos aangeboden.

Toen ik haar erop wees dat dit niet de correcte doos voor dit specifiek model was, werd dit maar matig geapprecieerd tot de winkelverantwoordelijke erbij kwam en op basis van door mij aangeleverde foto’s en het feit dat de garantiekaart van het betrokken horloge niet in die doos zat moest toegeven dat het inderdaad niet de juiste doos was.

Na een chaotische zoektocht van 10min en enkele telefoontjes naar een andere vestiging was de doos nog steeds onvindbaar, waarna ik besloten heb de shop te verlaten zonder nieuwe Longines.

Later op de dag kreeg ik wel een berichtje dat ze de doos alsnog gevonden hadden, maar mijn vertrouwen in deze shop was dusdanig aangetast dat het voor mij niet meer hoeft.

Het blijven echter wondermooie horloges aan een superstrakke prijs, dus wie weet kan iemand anders zijn geluk beproeven :wink:

10 likes

Het is maar een doos he…

4 likes

Nee maar ik snap hem wel, als ze die doos al niet op orde hebben weet je niet wat nogmeer niet klopt.

3 likes

Het is niet het standaard doosje dat bij de meeste longines’ zit maar de grote met typeplaatje etc. Mij zou het dus ook ontzettend storen als de juiste doos er niet bij zit waar ook de garantiekaart etc bij zit.

4 likes

59 likes

In de grotere Duitse steden zit wel een filiaal van deze winkel. In elk geval in Düsseldorf en Essen.

Leuke aanbieding. Geen ervaring met de verkoper.

5 likes

Ik heb net de paarse gekocht (bij een andere aanbieder voor meer geld) en ben voor de prijs erg tevreden :grin:

Leuke prijs, overigens bij Timeshop24 via ebay voor dezelfde prijs te koop. (ook nieuw)

2 likes

Wel grappig hoe het werkt. Toen ik de link deelde was de prijs 245 euro. Nu 265 euro. Lijkt er op als er in een korte periode meer bezoekers zijn dat ze de prijs automatisch bijstellen. Iets verder terug in dit topic was dat ook het geval, maar dan voor een andere Orient via Amazon.

1 like

Oeh een lekkere zomerknaller:

€ 1599,00

2 likes

€ 543,00

2 likes