Leuke (online) winkelaanbieding gezien? Deel V

Hier al een aantal horloges weggehaald…
Twijfel al een tijdje over die SPB 231J1…

Hé dat is mijn screenshot :wink:

1 like

Printscreen gejat van @vasjed

2 likes

Weer een Citizen op iBood

2 likes

Lekker zeg…20 miljoen korting! :muscle:

https://www.mansionglobal.com/articles/this-bel-air-megamansion-has-a-vodka-tasting-room-a-dinosaur-on-the-terraceand-now-a-20-million-price-cut-3d2eca3c

3 likes

Zal ff mijn spaarvarkentje openen, kijken of ik al genoeg heb gespaard met de flessen-verzameling

1 like

Lijkt me scherp geprijsd, wel 1-2 weken levertijd!

4 likes

Voor die prijs is hij niet meer te koop:
Wel voor 178,78

Ace Jewelers group ken ik niet, maar als deze korting reëel is op een Nomos, is die behoorlijk. Ook enkele andere discounts:

Is wel excl btw…blijkbaar🤔

1 like

Heeft iemand weleens een aanbieding van Hanhart gezien. In dit topic staat er maar één.

Ik denk dat de btw dan door de juwelier wordt afgedragen. Of de advertenties zijn niet aan particulieren gericht. Anders gaat het tegen de wet in.

Dat is niet zo fraai

Nope.

Nope, of naja, wat was het ook alweer?

Optie 3: “Ze focussen zich op de internationale markt”
Dit lees je inderdaad met dikke haakjes. Al vaker, inderdaad op het forum en dit draadje, hebben we onze vraagtekens hierbij gezet.

1 like

Nee, Hanhart heeft haar verkoopkanaal zo ingericht dat er niet met kortingen (kan worden) gewerkt. Je ziet daardoor ook dat ze daarom tweehands redelijk waardevast zijn en je er niet veel op afschrijft.

3 likes

Anders contact opnemen met @Toinine, zij werkt voor Hanhart.

Een Astron en aardig wat andere Seiko’s in de aanbieding. Ff zoeken bij de sale.

Die Toinine is niet echt horloge gepassioneerd als ik naar haar activiteiten op dit forum kijk ……

1 like

Dat klopt, gaf ze een paar jaar geleden ook aan. Ze doet niet veel op het forum. Waarom weet ik ook niet, zitten wel de liefhebbers en er is best wel liefde voor Hanhart als je het mij vraagt.
Ik wilde toen de Pioneer in het echt zien.

3 likes

Tissot PRX voor 240 euro zwarte quartz variant