Leuke (online) winkelaanbieding gezien? Deel VI

Tuurlijk, das een prul. Maar wel een Bob Roff!

12 likes
2 likes

Nellissen in Venlo heeft Staudt en Longines in de aanbieding

9 likes

Tja, over smaak valt niet te redetwisten, dat is waar. :smiley:

Dat was even schrikken.
Ik weet nog niet welk uurwerk de geposte aanbieding heeft, dat zocht ik…

4 likes

Dus toch niet zomaar de zoveelste hommage fabrikant :sweat_smile:

1 like

Die ton-sur-ton Staudts raken de juweliers volgens mij aan de straatstenen niet kwijt want dat is echt het enige model wat de laatste maanden structureel in de sale voorbij komt (en dan alsnog maanden blijft liggen voor die gereduceerde prijs)

2 likes

Dit is een hommage aan een D&G horloge :sweat_smile: ja, zelfs die worden nagemaakt…

dolce-and-gabbana-DW0197_j

5 likes

Tiepvautje? Bob Ross

Ow. Wow. Nooit gedacht dat ik deze zin ooit zou typen: De d&g is nog mooier ook.

3 likes

Nee, het was een reactie op een paar berichten daarboven.

Gek eigenlijk, want een ander bandje is er toch zo opgezet als je ton-sur-ton niet leuk vindt.

Volgens mij is het idee achter de ton-sur-ton op deze modellen dat de buitenste ring op de plaat exact dezelfde kleur en afwerking heeft als de middencirkel.

Ik snap wel dat dit geen hardlopers zijn. Waar ik Staudt vaak mooie dingen vind maken, vind ik in deze de kleuren niet mooi en de wijzerplaten saai.

Exact. En je ziet in de originele reactie dat de Longines Spirit erboven dezelfde prijs is. Waarom zou iemand (los van de kleurstelling) dan kiezen voor een onbekend Nederlands merk met minder waterdichtheid, minder garantie, etc.
Enige voordeel van de staudt is dat hij 2mm dunner is. Wat grappig is, want alle Staudt’s die ik heb gepast waren juist dikke klompen

Staudt zei eerst “dit is een vrouwenhorloge” en heeft zichzelf daarmee behoorlijk in de voet geschoten. Dat werd aangepast naar “unisex” maar bij veel juweliers (en ook veel info die je opzoekt online), is dit nog gewoon een dameshorloge.

Heel eerlijk gezegd zijn ze gewoon niet zo mooi. Fun fact is dat ik met mijn kleurenblindheid letterlijk geen 1 van die 3 kleuren kan benoemen.

2 likes

Zand, Pistache, Zee

1 like

En die omschrijving heeft hij waarschijnlijk helemaal niets aan… :smiley:

2 likes

Nootje.

Ik heb Dyslexie anders maak je het wel weer lastig voor mij :joy:

3 likes

:rofl: :rofl:

2 likes