Leuke (online) winkelaanbieding gezien? Deel VI

@Sanderrr heeft gewoon een punt. Een tijd geleden hebben de moderators hier ook al verteld in dit topic om ali etc uit dit topic te houden.

3 likes

Interessant. Kun je dat bericht delen? Ik heb op geen enkel moment mezelf voorstander getoond van Ome Ali. Mijn twijfel over de prijs was de aanleiding voor mijn post, en is dat nog steeds.
Het homage verhaal vind ik hier niet relevant. Er is net een Cronos “Explorer” verkocht in het blauw en daar ging ook niemand huilen.

Ik weet het niet meer 100 procent zeker, als het er nog staat staat het in dit topic. De topictitel is toen ook aangepast naar zijn huidige vorm.

Remind me, wat is er precies bijzonder aan die Staudt dat die meer dan 2000 zou moeten kosten?

2 likes

You need convincing, not reminding.:crazy_face:

1 like

Koopt Twentsche waar!

1 like

Zeker wel, alleen mag je niet reageren op verkooptopics

5 likes

Aanbiedingen bij ome Ali passen nog steeds onder deze titel. Ik hoor het graag van de moderators als daar een ban op ligt. Het is in dit topic in ieder geval niet de plek voor een tweedehands Rolex op Marktplaats. Alhoewel. Ik houd wel van een goede grap. Maar dat is dan weer mijn gevoel voor humor.

1 like

Stilletjes gehuild dus, Sanderrr?
Het komt allemaal goed. Die meuk gaat vanzelf snel kapot. Maar lol dat we ervan hebben tot die tijd :joy:

1 like

Longines Hydroconquest 41mm - L3.781.3.58.9

3 likes

Jammer dat de juwelier zo slordig met de beschrijving is. 30m waterdicht? 2 jaar garantie?

1 like

@Pieterswatch
Zeker jammer. Maar de kenners weten het wel hier.

1 like

Grand Seiko Heritage Snowflake

IMG_3587

2 likes

afbeelding

9 likes

Ali aanbiedingen zijn geen aanbiedingen, maar prijs misleidingen.

verbannen hier.
:index_pointing_at_the_viewer:

5 likes

Ik post niets hier over Ali maar ik laat me heerlijk misleiden.

2 likes

Ik zie dat de aanbieding waar ik en @Sanderrr gisteravond op reageerde verwijderd is.

Moraal van het verhaal; het verwijzen naar een zekere Chinese webwinkel is niet toegestaan in dit topic. Het verwijzen naar aanbiedingen van hommages wordt niet door iedereen gewaardeerd. En verder. Wat een gedoe.

1 like