Ik vind het wel een handig ding om 360 graden foto’s te maken eigenlijk. Of een kort filmpje van een horloge dat je te koop aanbiedt.
Vanaf heden een 360 graden video in het verplichte rijtje bij verkoop
Dat idee had ik dus ook. Is er een mogelijkheid om filmpjes te uploaden?
Tuurlijk, gewoon uploaden via YouTube
Na alle lullige opmerkingen wil ik het aanvullen met mijn eigen plasje
Op zich geen gek idee en zoals ook geopperd, prima voor filmpjes in 360 graden.
En voor sommigen misschien nutteloos omdat het horloge aan de pols hoort. Dat klopt maar ik kan geen 12 horloges tegelijk dragen. Persoonlijk heb ik er geen interesse in maar er zullen er zeker zijn die dit best leuk zullen vinden. Indirect wel horloge gerelateerd en dus een topic waard.
Laat ze maar lu…en @dreski
Ik zit er ook total niet mee hoor. Maar het is wel lachwekkend wanneer iets nutteloos wordt genoemd. De overgrote massa vindt horloges totaal nutteloos.
Ik heb het niet nutteloos genoemd. Wel apart dat je een zon aangedreven iets via een lampje moet opladen
Maar voor een model autootje: ja lijkt me wel wat. Heb er wel een paar…
of een model tractor …
De zon geeft licht. En het is dus lichtenergie. Wanneer dit in een goed verlichte ruimte staat geeft dat genoeg energie. mijn solar horloges kan ik ook gewoon onder een lamp leggen waardoor ze worden opgeladen. Deze dingen worden niet opgeladen. Er zit geen batterij in. hij draait alleen in een verlichte omgeving.
No worries ik vind het een coole aankoop en tof idee!
Gaaf toch om je horloge op zo’n draaiplateau te showen???
Zure mensen hiero!!
Laat maar zien hoor , gooi ee maar een horloge tussen maar een mooie Lance bulldog of zo mag wel
Wat een grappig ding @dreski! Inderdaad leuk voor in een vitrinekastje waar je dan je paradepaardje (met doorzichtige caseback:wink:) op kunt zetten.
Zeikerds! [ een hoop in ieder geval ]
Brengt er iemand een leuke suggestie naar voren wordt-ie afgezaagd met flauwe grappen.
Niet mooi? Niks voor jou? Laat het gewoon gaan dan!
Joh, daar moet je gewoon boven staan en om lachen. Ik ben al zo vaak voor gek verklaard door mensen met m’n horloges en andere hobby’s. Maar die mensen staan vervolgens een dag later wel weer in de Albert Heijn Pokemons te vangen tussen de pakken houdbare melk. Snap je?
Ieder z’n interesses en dingen waar hij/zij enthousiast van wordt. Maar goed ook, want anders wordt het nog dringen bij de pakken melk ook
Pokemons vangen ? Er gaat een wereld voor mij open hier
Sommige van jullie zijn snel op de teentjes getrapt.
Een forum is er om je mening te uiten, anders zou het geen forum zijn.
Liever een zuivere oprechte mening, dan fake gedoe.
Sorry als Ik wat hard was hoor
Als je er een dynamo inbouwt die het lampje laat branden heb je een perpetuum mobilee.
Oh wacht…
Op wish voor maar 1 euro te krijgen.
Bestel er ook maar 1
Hey Dresky, ik heb er zo eentje, vind het wel een leuk ding, maar het kan niet zo veel gewicht torsen. Bij een zware Breitling krijgt ie het al moeilijk
Maar als gadgetfreak is het natuurlijk een must-have