Leve de nato!

Een beetje zoals te kleine schoenen kopen en dan maar je tenen krullen om ze te kunnen dragen.
Na een tijd weet je niet meer hoe het was om comfortabel passende schoenen te hebben en accepteer je het.
Even serieus, een nato is leuk op een goedkoop sportief klokje, niet op een Omega of Rolex.
Een Ferrari zet je ook niet op een goedkoop chinees bandenmerk.
İt’s just not done

1 like

Ik wissel regelmatig bandjes.

• mijn rolschaatsen onder bind
  • een regenpijp aan de muur monteer
  • een slagaderlijke bloeding verbind
2 likes

Zo zie je maar! Die nato’s zijn multifunctioneel!

Verbranden is tot daar aan toe, maar wat kan die kat nou doen aan jou aversie tegen NATO’s…. Arm beest.

2 likes

Zeker weten! :joy:

• er een autogordel van maak.
    Je hebt immers seat belt straps. Aan elkaar naaien en je hebt een veel fleuriger interieur.
2 likes

Ik niet… :sunglasses:

Ik heb niets tegen NATO’s op zich, maar bij sommige horloges moet je het gewoon niet doen.

Meh, vind nato maar zelden mooi. Meestal op horloges waarbij het hoort wel (zoals milspec modellen). Vaak staat leer toch beter als je dan echt geen bracelet wil.

Bij die Zwitser vind ik het persoonlijk erg goed passen :+1:

2 likes

Ik vind ze heerlijk. Gewoon Down Under dragen :v:t3:

2 likes

Is het dan niet eenvoudiger om een zulu aan te schaffen?

3 likes

Weet niet wat @Zulu daar van vindt?

1 like
9 likes

Ik vind dat juist een van de mooiste kanten aan onze passie. Iedere horlogeliefhebber heeft zo zijn eigen smaak en uit dat o.a. op HF. Ik vind nato’s in ieder geval erg comfortabel en cool (zeker in de lente/zomer). Hieronder wat eigen voorbeelden. Mijn mate van ‘stijltje’ is helaas nog niet op dat van Han. :sunglasses:

2 likes

Aaarghhhhh

2 likes

Stijltje maat.

giphy

5 likes

Mmmmnee. 5-rings zulu heeft dat hetzelfde als de nato, 3-rings zulu niet maar is alsnog erg grof (en dat is net waar ik dus vanaf wil vanwege smallere polsen) en veel minder keus dan de brede keuze aan nato’s.

Heel mooi! Maar… zo’n sluiting op een nato heb ik nog niet gezien.

1 like