Lieve echtgenote

Mijn vrouw is in ieder geval superblij met al deze leuke reacties!
Helaas kan zij geen externe projecten aannemen :wink: het volgende project is al onderweg.

Het zal wel ná de zomer worden voor deze gereed is. Wordt ook prachtig.

All, een goed weekend.

Chips,
Wil best wachten tot na de zomer hoor :grin:
Goed weekend en geniet van je kunstwerk.

1 like

Dacht eerst dat het een t**t was, maar nu zie ik het :joy::joy:

Mooi gedaan, maar je hebt er niks aan zoals jij zegt. :wink:

:+1: Leuk gemaakt

Het is absoluut mooi… maar ze kan enkel dat maken waar ze haar passie in kwijt kan.
Een auto, horloge, logo of iets dergelijks gaat het niet worden… helaas.

Ik zie mezelf ook geen 20.000+ diamonds steken of plakken zoals de vrouw van TS… maar wie weet over 3jaar ofzo.

1 like

Liet de foto aan mijn 13 jarige zoon zien en die riep alleen maar Ibanez…Ibanez. Ik ken helemaal geen Breitling Ibanez of zo…

Groeten
Rutger

3 likes

Toch is het een Fender :upside_down_face:

1 like

Tsja, het kind. Zal t m morgen vertellen :stuck_out_tongue_winking_eye:

Groeten
Rutger

Als hij een beetje into gitaren is, laat hem dan meteen maar sparen voor dit exemplaar haha. Heerlijk model die John Mayer Signature :wink:

2 likes

Geheel off topic … maar zijn er in Nl liefhebbers van Dead & Company, met John Mayer?

2 likes

Hmm. Leuk!

Een oefening die de zinloosheid van het leven, of in ieder geval de voorbijgaande aard der dingen illustreert kan erg meditatief zijn. Ze heeft alleen op het einde van dit verhaal één cruciale stap gemist.

1 like

Ja! Een heerlijke gitaar met dito geluid.
Fender maakt deze signature uitvoering ook niet meer, dus een bijkomstigheid, blijft ook goed in waarde.

1 like

Mooi en respect voor het geduld dat je er voor moet hebben

Liefhebber niet, maar John geeft wel een heerlijke aanvulling aan het geheel.
Na aanleiding van het overlijden van Bill Withers, Aint no sunshine in de Mayer uitvoering geluisterd.
Dat gaf inspiratie om voor de zoveelste keer Live in LA in de DVD player te prakken. Briljant.

2 likes

Hangt wel sterk samen met de versterker die je gebruikt… Die Big Dipper elementen vragen wel om specifieke settings op mid om helemaal uit de verf te komen, maar dan is het ook echt een héérlijk geluid :blush:

:ok_hand::ok_hand::ok_hand:

Ja…klopt.

2 likes

Wellicht kun je José James waarderen … het orkest was matig, maar wat een super stem
Was live bij het optreden

2 likes

Prachtig hoor! :+1:t2:

Hij is niet zo’n fan van John, meer into Metallica en Iron Maiden. Net als z’n vader. :star_struck:

Groeten
Rutger

1 like