Limited 2007?

Coen Schreef:

Ik denk dat als het idee naar buiten wordt
gebracht, er nog steeds over gediscussieerd kan
worden.

Dat waarschijnlijk wel. Maar bekijk de topics over de limited van 2 jaar terug maar eens.
Toen werden er eerst voorstellen voor een merk gedaan. Toen een model gekozen. Beetje photoshoppen wat er allemaal veranderd kon worden. Zo heb je echt stap voor stap het idee dat de limited door idereen is gekozen.
Maar waarschijnlijk denk ik hier als enige zo over.

Edit: Voor de duidelijkheid waardeer alle moeite van Jorgent natuurlijk wel. Echt super. Maar zou de limited graag weer zoals de eerste zien.

vanaf 2003 heeft het horlogeforum ieder jaar een “horloge pagina limited edition” laten maken, de eerste keren met wat meer en later met wat minder inspraakmogelijkheden. al met al zijn het mooie horloges gewoden. in 2003 een zeno (25 stuks)



in 2004 een meistersinger 1z (30 stuks), in 2005 een fortis flieger (25 stuks) en in 2006 en glycine (ook 25 stuks).
even de zoekfunctie gebruiken zal ongetwijfeld wat plaatjes van de ander ltds opleveren, ik moet de mijne nog altijd eens op de foto zetten…
overigens ben ik heel benieuwd wat 2007 zal brengen, ik wacht af…

gr
klaas

Kan niet teveel vertellen. Henrik zal morgen zijn verhaal wel posten.
1 ding kan ik wel zeggen, dat jullie niet bang hoeven zijn dat je geen inbreng krijgt.

Overigens wil ik opmerken dat je het nooit helemaal eens kunt worden en dat al die keuzes veel tijd in beslag nemen.

Jullie geduld zal iig worden beloond!

Helemaal mee eens Ivo, een zekere vorm van inbreng vanuit het forum is juist wat de LTD zo bijzonder maakt, en geloof me, het zal dit jaar dus weer iets heel bijzonders worden :wink:

Ruud

Aan de ene kant heb je gelijk, aan de andere niet. Bij de keuze van een merk ga je met de mening van de meerderheid mee. Maar daar valt dan al een groep af die een ander merk wil. Dan kies je een model, zelfde verhaal, dan een kleur, dan een opdruk enz enz.
Ik hoef je niet te herinneren aan de besluitvorming van 2 jaar geleden tussen de Fortis en ik geloof een O&W. Dat hing op enkele stemmen… Maarrrrr… het is wel de meest democratische manier en iedereen heeft kunnen kiezen maar het is niet ieders keuze.

Inderdaad herinner ik me dat het 2 jaar geleden (gelukkig! :D) de Fortis is geworden. Toen kon iedereen stemmen, ook degenen die helemaal niet de intentie hadden om een limited te kopen. Als je er al “verkiezingen” van zou maken, dan zou dat m.i. anders moeten. “Stemmen is kopen” of zoiets :wink:

Maar goed: ik ben heel benieuwd naar de voorstellen voor de Limited 2007! De openheid zorgt in ieder geval voor veel voorpret :wink: