Limited 2016: merk & model bekend!

Zoek de verschillen.

11 likes

Deze gaat werkelijk nergens over, een echt goedkoop ogend prulletje :joy: Als die ergens uitgestald zou zijn, zouden mijn ogen deze niet registreren :sunglasses:

@AEVIG-C zijn ze al onderweg? Heb namelijk nog geen mail van DHL gezien :cry:

2 likes

inderdaad. totale verkrachting van het ontwerp van @AEVIG-C

ik ook niet, en ben ook benieuwd of ik de hele dag bij de voordeur moet zitten of dat ik mijn geduld moet aanspreken…

Ik vind het lullig om te moeten zeggen omdat ik mijn horloge al heb, maar ik heb gisteren netjes een mailtje gekregen van DHL voor de pouch. Misschien heeft DHL last van kerstdrukte? Check voor de zekerheid ook even je spamfolder…

Niet hier.

1 like

:cry: ook niks in mijn spam folder

Heb vanmorgen Chris een mail gestuurd en prompt een antwoord gekregen, met een tracking nummer :sunglasses: Hij is onderweg naar zijn baasje :grin:

Ook mijn spamfolder blijft leeg :sob:

+1

Same here

hier ook niets! :unamused:

Ik ook niets gehoord/gezien

13 likes

Heeft het zin om Chip een mailtje te sturen? kan mij voorstellen dat hij daar niet op zit te wachten
aan de andere kant wil iedereen hem natuurlijk wel voor de kerst hebben😉

wordt hij vandaag bezorgd volgens Track and Trace?

durf nu niet meer uit het zicht en gehoor van de deur te blijven!:confused:

Yesssss :grin: Ligt nu bij het sorteercentrum en staat gepland voor levering op de 22e, vandaag dus.:yum:

3 likes

Nog geen mailtje mogen ontvangen, maar het schijnt dat geduld een schone zaak is :yum:

En onderweg naar mijn voordeur :sunglasses: Dan is die van jullie vast ook bijna op zijn eindbestemming :kissing_closed_eyes:

you Lucky bastard!!!