shit. wat kl@#$!!
Er zijn nog aantal LE te koop en of je zoek naar een nieuw horloge om de ervaring te vergeten.
shit. wat kl@#$!!
Er zijn nog aantal LE te koop en of je zoek naar een nieuw horloge om de ervaring te vergeten.
Dank !
Voor nu ben ik er even klaar mee, zeg niet dat er nooit een aevig LE komt, want ik geloof ook heus wel dat dit een foutje is geweest wat tussendoor geglipt is. Maar voor nu heb ik er even geen vertrouwen in. Zou mijn eerste serieuse horloge worden, en als de kwaliteit dan slechter is dan een plakmerkā¦
natuurlijk heb ik gewoon pech en is de rest waarschijnlijk gewoon goed. Maar ik laat het eerst even bezinken
Balen zeg! Wat heb je nu in gedachten voor alternatief?
Nog niks, ik zie wel wat er in het blauwe gedeelte voorbij komt, het geld brand nog niet ;).
Ja dat is echt balen.
De schik is er dan gelijk af.
Heb ook zoiets gehad met een Seiko Cocktail SARB065.
Was er gelijk klaar mee.
nr 42 is ook verkocht.
Wanneer ben je jarig Johan, dan kan hij tegen die tijd weer worden overgenomen door iemand anders die dan weer/nog 42 is! Ik voel een nieuw topic aankomenā¦
Ik vind dat Chip/Aevig een hele nette deal met je maakt. Dat moet toch ook vertrouwen scheppen?
Als je 475 betaald hebt en een horloge van 695 ( en vergelijkbaar) aangeboden krijgt mag je toch wel zeggen dat je serieus genomen wordt. Bovendien ook nog gratis een leren band. Ik durf wel te zeggen dat ze je klacht heel serieus nemen.
Als je echt gewild had had je die van mij kunnen kopen (voor hetzelfde geld) en had je vast ter compensatie een leren band van Aevig gehad,ā¦
Complimenten dus voor Chip en Aevig!! Er zijn zat bedrijven die minder klantgericht zijn.
Fijne jaarwisseling allemaal!!
en vervolgens in dezelfde post je mening geven⦠Mooi he
Mja dit is toch minstens voor discussie vatbaar.
Bij de HFLE 2015 waren onderdelen voorzien voor garantiegevallen meen ik me te herinneren, dat is hier dus blijkbaar niet het geval. Hij wil natuurlijk gewoon het horloge dat hij gekocht heeft, en dat hij een (waardevoller) alternatief aangeboden krijgt verzacht de bittere pil niet noodzakelijk.
Hij kon ook mijn klok kopen . (42) . zijn dekseltje erop en klaar. (nr 7)
Had ie een hele mooie klok gehad.
Nou, als er 3 keuzes wordt gegeven en inclusief 100% refund. Dat noem ik nog eens garantie
Maar werd volledige reparatie, en dus uiteindelijk in goede staat ontvangen wat je gekocht had in eerste plaats, ook geboden? Volgens mij niet. Dat vind ik zorgelijk, ongeacht de andere opties.
Daarnaast is er een wet die zegt dat je bij kopen op afstand altijd 2 weken de tijd hebt om er alsnog van af te zien en 100% retour te krijgen. Al weet ik niet hoe die wet geldt bij een limitedā¦
Oh absoluut niets dan lof over de communicatie, en de geboden oplossingen zijn ook super als je meeneemt dat er geen limited wijzerplaten op de reserve stapel liggen.
Dat er een normaal model geboden word is zeer netjes, de prijs van 695 is natuurlijk een beetje een non argument aangezien ik als ik voor een normale was gegaan ook āmaarā 475 betaald zou hebben, omdat ik er zo vroeg bij was.
Logie,
Ik denk dat je het niet gaat redden. Niet omdat het een limited is, maar omdat er op inschrijving geproduceerd is. Dat omruilrecht geldt niet voor in opdracht gemaakte producten, maatwerk etc.
Maar waarom kan dat ding niet gerepareerd worden? Het is toch ergens geproduceerd?
Een volledige reparatie was geen optie, aangezien er geen wijzerplaten leverbaar zijn voor ons model, dat je dit zorgelijk vind kan ik enigzins begrijpen maar wanneer gaat er nou een wijzerplaat kapot?
Ik heb mijn zegje gedaan over de QC zoals ik hem ervaren heb, dat er 49 horloges wel 100% zijn is natuurlijk super fijn.
En een andere LE kopen en dan āmijnā deksel erop, geeft wellicht hetzelfde resultaat maar toch is het dan niet āmijnā horloge⦠Het horloge wat ik als enige consument in handen heb gehad
Helemaal eens⦠Blijft gewoon een 2e hands model (welliswaar als nieuw) en niet jouw uniek exemplaar. Dat zou bij mij ook een dingetje zijn.