Limited edition horlogeforum 2016

Er zijn er nog een aantal.

5 likes

Je bedoelt zoiets:

Dank je @astonmartin

Er zitten wel hele mooie bij.
Laten we hopen dat het dit jaar weer een beauty wordt.

Moest ik ook gelijk aan denken.

Misschien moeten we eerst even afbakenen wat de opties zijn?
Vlieger
Duiker
Dress watch
ā€¦

Chrono of niet

Opwinder, automaat of quartz

Gaan we voor een ā€œmerkā€, of geven we de kleine zelfstandige (ik denk nu Kemmner aka Erkahund) een kans? Die geeft natuurlijk wat meer opties en waarschijnlijk een betere prijs.

1 like

Ik heb de Pellikaan gehad. Ik kan echter geen foto meer vinden. Misschien heeft iemand nog een foto?

Oh ja ā€¦dat vind ik ook gelijk de mooisteā€¦

3 likes

Hoe werkt het mbt inschrijven etc voor ltd 2016?

Ik ben wel voor een mooie duiker met luminova bezel en datum. Als vakantiehorloge.

1 like

Heb de titel aangepast, vind je dat ok?

Los van de P1lot 1 zijn er tussen 2003 en 2012 in totaal 10 HF Limiteds gemaakt in diverse oplages. De eerste 6 zie je bij elkaar ergens hierbovenā€¦ Verder een Pelikaan en de Azimuth, beide ook ergens hierboven te vinden. De voorlaatste was een Steinhart PanAm Pepsi GMT waar ik zo snel geen foto van hebā€¦ De 10e en laatste ā€œofficiĆ«leā€ HF limited uit 2012 was deze Squale.

gr Klaas

1 like

Tjaā€¦ 'k zou er zo weer instappenā€¦ maar drukte momenteel maakt dat ik niet eerder dan 2017 weer een limited zou kunnen bouwenā€¦

zodra ik tijd genoeg hebā€¦ kan ik wel eens kijken of een LE van mijn eigen merk (Dumet ) mogelijk isā€¦
de P1lot One was wel een heel gaaf projectā€¦ enā€¦ voor mij ook een prima leerschoolā€¦ iets waar ik momenteel de vruchten van plukā€¦ ik ben de kopers van de P1lot One daarom ook heel dankbaar!..

11 likes

Hier ook interesse mocht het plan doorgang vinden

Ik wil ook meedoen maar dan geen oranje please.
De Witte Steinhard met pepsi is prachig net als de foto van de Pelikaan en de collectie die @AstonMartin hier toonde

@GhentWatch wist jij niets van een LE 2016?

ps sorry voor de avatar :wink:

Officieel schijnt er toch een hfle werkgroep te zijn?

Dat waren o.a. @sprinter, @EricPP en ik. Het is gebleken dat een HF LE 2016 erg lastig is. We waren best ver, helaas liep het stuk op de minimale afname bij het desbetreffende merk. Ondertussen wel de nodige ervaring opgedaan. Mocht iemand hulp nodig hebbenā€¦? :wink:

3 likes

Zoā€™n Pellikaan heb ik, nr. 9.
Is de hfle werkgroep nog actief?

Graag gedaan, ik ben jou en de anderen dankbaar voor het realiseren van het project en de prachtige uitkomst.

2 likes

Neen jammer genoeg niet.

Een tijd geleden was er een topic in de lounge over de HFLE maar is al een hele tijd stil daaromtrent.