Limited horloges voor vrouwen?

Het kwartje viel niet hè? Dat is niet verder dan vrouwenhorloges kijken, een TT Daytona is een vrouwenhorloge.

Die lichtblauwe OP vind ik leuk, maar niet heel mannelijk. Een Panerai is wel stoer, vooral bij een vrouw!

1 like

Nee, mooie dame maar het horloge past echt niet…

1 like

Haha, die is gelukkig wat beter verkrijgbaar dan een Daytona. :joy:

Wel heel tof btw.

1 like

Breitling Galactic wellicht? In TT of staal, 36 mm. Er zijn ook 32 mm versies maar daar zitten wel steentjes op vaak.

1 like

Ik had de indruk dat TS ook wat inspiratie wilde, zonder meteen naar de AD te willen rennen. :grin:

Da klopt. Ik staarde me te veel blind op die 40mm. En op het feit dat ze op het forum geregeld voorbij komen aan mannenpolsen.

2 likes

Het is kennelijk op 24 januari al aangekondigd, dat hij eind februari ging stoppen met de website.

Om niet te veel af te leiden van de discussie hier, heb ik er even een klein stukje over geschreven in het Tag Heuer Only topic. Lijkt me beter om daar de eventuele discussie voort te zetten over het heengaan van Calibre11.

1 like

Ik weet het niet Han, ik vind dit toch wel een fors blok om dat vrouwenpolsje.

2 likes

met die ogen komt ze er prima mee weg :boom:

Oris Atelier serie is 38mm, en de rectangular is ook mooi

https://www.oris.ch/en/collection/artelier?filters=all,13,col15

Artelier - Watches - Oris. Swiss Watches in Hölstein since 1904.

met de nieuwe 3861 band idd draagd dat goed. voorloper 1861 valt groter

Ik verbeter zelden taalfouten, maar deze doet wel heel zeer aan m’n ogen :grimacing:
“draagt” dus :wink:

1 like

Dat typen op de foon blijft een ding

2 likes

Dat probeer ik ook tot het minimum te beperken :sweat_smile:

1 like

Mijn lief is al jaren heel blij met haar reverso-duetto
2 horloges voor de prijs van 1 :innocent:

https://www.net-a-porter.com/en-nl/shop/product/jaeger-lecoultre/jewelry-and-watches/watches/reverso-classic-duetto-small-hand-wound-342mm-x-21mm-stainless-steel-and-diamond-watch/19971654707507276

1 like

Vind ik veel te groot en daarmee veel te opzichtig voor een dame. De maat moet in overeenstemming zijn met de lichaamsbouw anders wordt het al snel belachelijk of protserig

Is natuurlijk een kwestie van smaak en ook afhankelijk van de kledingstijl. Ik heb zelf een pols van 16 cm en dus nauwelijks groter dan de topicstartster, maar 38 mm is onder alle omstandigheden prima. :sunglasses:

1 like


Oris Aquis is er ook in 36.5mm.

En verder zou ik (ook, aangezien deze al getipt was) de Breitling Chronomat 32 checken als ik jou was.

2 likes

even terug naar 1952 dameshorloge :wink:


of jaren 80?

8 miljard mensen, 8 miljard verschillen gelukkig is er internet.


That’s what she said… :wink:

Deze is gaaf, ik probeer mijn vrouw ook al een tijdje over te halen maar wijkt niet van dat domme appelding :roll_eyes:

1 like