Ik heb nog niks van Casio/G-shock zelf gezien dat dit model uitkomt. Vind hem wel fantastisch!
Ik vind die zwarte echt vet!! Ben bezig om die band en bezel te regelen. Dan kan ik lekker doorwisselen
Never mind, iets beter gezocht en gevonden
nu nog uitvogelen wanneer hij te koop is
Me like!!
Ik meende ergens gelezen te hebben dat de prijs rond de € 1000 zou zitten…
Oorspronkelijk waren alle drie de kleuren bedoeld als limited. Aantal ken ik niet. Schat 2000 elk. De vraag was zo overweldigend dat Casio besloot de zilveren door te zetten en daarna ook weer goud en zwart. Die laatste twee met inverted display deze keer. Productie loopt nog steeds.
De nieuwe “aged” versie zal wel limited zijn. Enkele duizenden. Kost waarschijnlijk €1000 en leverbaar vanaf juni 2019.
Hopelijk beantwoordt dit je vraag?
Dat beantwoordt zeker mijn vragen.
Overigens hoop ik niet dat de nieuwe ‘aged’ Versie 1000 ballen gaat kosten. Daar zou ik niet vrolijk van worden. Wil hem graag hebben maar dat zou een beetje te veel van het goede dan.
Wat kostte de eerste limited gouden versie?
Iets van €650 dacht ik
Dat zou ik nog wel overwegen dan.
De zilveren versie was €499,- en de gouden was €599,-
En de zwarte is de mooiste
Heeft iemand hier al een tijdje de zwarte, en zoja, hoe zit het met krassen bij normaal dagelijks gebruik?
Yup, vandaar ook mijn laatste bericht hier
Ik verwijs u graag naar mijn antwoord hier:
0p mijn zilveren versie ook niet maar die draag ik nooit zodoende
Hoop doet leven
als ik op een link van chrono24 klik, dan opent de app op zijn startpagina. Is dat eenmaal zo of?
En die op de foto is dus niet een limited edition maar kan gewoon zo gekocht worden…
Das denk ik het punt. Een rasoptimist dus , maar zo zijn er meer.
Gr, HJR
Dat is inderdaad wat ik bedoel.
Vragen kan uiteraard altijd maar aangezien dit type nog gewoon te koop is voor een normale prijs lijkt me deze vraagprijs nogal fantasierijk.
Deze is echt limited ondanks het feit dat het oplage nummer niet bekend is. De vraagprijs is nog te hoog rond de 600 euro is realistischer.