Limited of niet? de G-Shock GMW B5000 serie

En een nieuwe “aged” versie komt er ook aan…

De GMW-B5000V-1

6 likes

En alledrie huidige varianten lagen vanochtend weer op voorraad in Schiphol.

Goude meenemen!!

Die is vet!

Bij de mijne is deze ruimte net zo groot als de ruimte tussen twee schakels. De enige inkijk waar ik me deels aan stoor is die tussen de sluiting en de band.

1 like

Erg mooi, alleen die inverted displays vallen me altijd tegen.
Op foto’s ziet het er gelikt uit, maar in de praktijk zijn ze slecht leesbaar.

1 like

Ach, wat moet ik er mee? Zou niet weten wanneer ik die gouden zou dragen. Het is de 2de keer dat ik hem zie en laat liggen. Ik heb de zilveren al en 1 metal G-shock vind ik genoeg voor mij.

1 like

Ik had eigenlijk ook al heel lang die negatieve displays van Casio afgeschreven.
Gezworen er nooit meer een te halen.

Nu toch de zwarte B5000 in bezit en het valt me reuze mee eigenlijk.
Het had een dealbreaker kunnen zijn.
Vergeleken met mijn 5610BC is het een wereld van verschil.
Die STN displays zijn dus echt beter.

Ik geef toe nog niet super geweldig, maar goed genoeg voor mij.
Zou zeggen, bekijk ze eerst in het echt :slight_smile:

3 likes

Ik heb ze ook allebei gehad meerdere keren en de nieuwe negatieve displays zijn een heel stuk beter.

1 like

Deze zou mij misschien nog kunnen overtuigen…

dit is er wel een voor op het lijstje hoor🧐

1 like

Of ze waardevast zijn? Over het algemeen niet echt, het is net wat er gewild is op de markt, heb je er 1 waar er weinig van zijn of moeilijk aan te komen zijn dan zijn ze redelijk waardevast anders niet.

Ik heb nog niks van Casio/G-shock zelf gezien dat dit model uitkomt. Vind hem wel fantastisch!

Ik vind die zwarte echt vet!! Ben bezig om die band en bezel te regelen. Dan kan ik lekker doorwisselen :laughing:

Never mind, iets beter gezocht en gevonden :grinning:

nu nog uitvogelen wanneer hij te koop is

1 like

Me like!!

Ik meende ergens gelezen te hebben dat de prijs rond de € 1000 zou zitten…

Oorspronkelijk waren alle drie de kleuren bedoeld als limited. Aantal ken ik niet. Schat 2000 elk. De vraag was zo overweldigend dat Casio besloot de zilveren door te zetten en daarna ook weer goud en zwart. Die laatste twee met inverted display deze keer. Productie loopt nog steeds.
De nieuwe “aged” versie zal wel limited zijn. Enkele duizenden. Kost waarschijnlijk €1000 en leverbaar vanaf juni 2019.
Hopelijk beantwoordt dit je vraag?

3 likes

Dat beantwoordt zeker mijn vragen.

Overigens hoop ik niet dat de nieuwe ‘aged’ Versie 1000 ballen gaat kosten. Daar zou ik niet vrolijk van worden. Wil hem graag hebben maar dat zou een beetje te veel van het goede dan.
Wat kostte de eerste limited gouden versie?

Iets van €650 dacht ik