Link naar of jouw tip voor een 'lowbudget duiker'?

Heeee wat is dit dan. Deze kende ik niet. Dat ziet er tof uit!

1 like

Als iemand die zelf smalle polsen heeft geraak ik gefrustreerd door een heel aantal antwoorden in dit topic.

OP let aub op dat een behoorlijk aantal van de voorstellen een grotere kastmaat hebben dan de 40 MM die je vraagt.
Ik zie zelfs dat er een horloge wordt aangeraden met een WR van 50 meter. Dat mag dan een mooi horloge zijn, maar is beslist geen duiker.

Ik stel voor dat je de voorstellen voldoende kritisch bekijkt voordat je iets besteld op basis van wat er wordt aangeraden.

2 likes

Mooi tip de dikke sale Olive | Spence 300 Automatic – Spinnaker Watches

Maar 48 mm lug to lug is voor mijn pols teveel

Mijn link waar je op reageert, is een link naar een topic met allerlei suggesties.

Echt?
Ik kom hier:

2 likes

Budget iets oprekken Danny :wink:

1 like

O.k., ik ken natuurlijk jouw polsmaat niet. Maar op mijn pols van 17,5cm kan ik 'm echt makkelijk dragen. De lugs (van de Monnin case) zijn van vorm heel gunstig en buigen snel naar beneden, waardoor ie best wel ‘forgiving’ is, ook voor de niet enorme pols.

Ik weet niet of je naar de 010-GTG komt. Maar daar neem ik er in ieder geval 2 mee naartoe.

Ja, is echt een leuk merk, met een meer dan uitstekende prijs-/kwaliteitverhouding. :+1:

6 likes

Citizen maakt prima duikhorloges in deze prijsklasse:

44mm solar

36.5mm solar

42mm automaat

41mm automaat

En als dat niet past, dan is er altijd nog de Casio Duro.

4 likes

Dat ligt idd als een poes op de vensterbank :ok_hand:t2:

Mooi ding!

1 like

Tekst over een mdv-106, plaatje van een 107. En te duur. Het is onduidelijk bij Amazon. Op hun puntcom pagina beter en goedkoperder.

Je weet in elk geval de goede te vinden voor de juiste prijs.

1 like

Haha, grappige uitdrukking! :smiley_cat:
Maar zit idd bijzonder goed, deze kastvorm! :+1:

1 like

40mm, NH35 en superleuk merk.

:point_up_2:t3:

Bruin waffle rubber erop en klaar

3 likes

Kijk eens bij Vostok. Zelf heb ik een Amphibia en dize draag ik dagelijks. :grin:

1 like

Hier kun je ze zelf samenstellen, 40mm, duiker en voor 350 kun je er ook 2 of 3 kopen.

2 likes

Promaster 37

ISO-certified diver, incl. Islander bracelet 300 balletjes op de kop af :ok_hand:

https://www.bol.com/nl/nl/p/citizen-promaster-ecodrive-eo2020-08e/9300000148460677/?cid=1770415012571-8614805530071&bltgh=63fc2c27-a788-4714-a1be-d1cd7550fdfa.ProductList_Middle.0.ProductImage

4 likes
1 like

Dan is deze leuker

4 likes

Net boven de 40 maar door de korte l2l echt een heel fijne draagbare duiker. Heb zelf ook smalle polsen maar vond vroeger de Ray al top en deze Kamasu draagt ook opvallend goed voor het formaat :ok_hand:
Oriënt Kamasu

En mocht hij weer leverbaar zijn is de Galo super 200 helemaal een topper( stond er onlangs ook nog een in het blauw) is heel snel mijn favoriete dagelijkse Horloge geworden

6 likes