Ik heb een geverifieerd bidding account, dus laat het gerust even weten als ik voor een van jullie op de knop moet drukken!
Ja ik heb begrip voor die gekke exotische horloges, maar voor “gewone” kan je voor minder nieuwe op chrononoppikken.
WTF, ik dacht ik druk even bij 65.000, ik zal vast nog wel eens moeten drukken om te bevestigen. Maar het gaat dus met one click! Gelukkig schoot hij door. Anders zat ik nu met een iced APRO!
Precies! Een 5402 in superstaat voor 50k op Chrono en dan voor 80k op die veiling… Snap ik dus niks van. Iemand is hier geld aan het witwassen, niet normaal.
Wat je mist is denk ik dat er ook mensen zijn die gezien/gehoord willen worden. Die vinden het leuk om tijdens het volgen van een Polo game ergens in een zonnig land te kunnen zeggen tegen de naaste rijke toeschouwer : “Oh die Patek? Dat was ik. Ik moest m gewoon hebben. Hhhhh”.
Witwassen? Met geld wat eerst op de bank moet? Leg even uit hoe dat precies gaat.
Haha geen idee. Ik heb niet genoeg geld dat ik aan witwassen moet denken. Ik probeer iets van de prijzen te maken.
Leuk om te zien zo. Heb er even naar zitten kijken en luisteren.
Maar OMG wat een waanzinnige prijzen… En dat vrijwel ongezien? Online?
Gelukkig heb ik niet zo veel geld.
Dank voor de tip @amusicar, ik heb me een kwartiertje prima vermaakt.
Als je ooit de kans krijgt moet je echt een keer naar de Phillips veiling toe, wat een belevenis is dat. Je zit in de zaal naast FP Journe, Philippe Dufour, Jean-Claude Biver, John Goldberger en iedereen die op de een of andere manier bekend is in horloges.
Aurel Bacs heeft toen ook een horloge afgehamerd die ik samen met iemand hier op HF had ingebracht. Dat is wel serieus gaaf.
Omega
An early and important stainless steel chronograph wristwatch with Broad Arrow hands and chocolate brown “tropical” dial, 1957
Explodeert in prijs !!
Mensen gaan helemaal leip op die Speedy!
Toch knap wat een paar minuten in de oven op 220 graden voor premium op kan leveren.
Waarom liggen die horloges van jou er nog niet in dan !!
Gaat Speedy’s kopen.
Is aan het bellen
Luminova modellen gaan niet zo lekker in de oven helaas.
Zit jij tegen me te bieden ?
World record for any Omega watch sold. Spannend!
Zal ik gewoon klikken? Ja?
Ik ga uitloggen, ik moet echt niet per ongeluk klikken nu!
Ok, ik doe 2.600.000
Komtie