🔒 2016: Welke vintage draag je vandaag?

Die goudkleurige ring
Komt dat door het licht of is het zo gemaakt?

Vandaag een switchje gedaan,

De dag begonnen met deze:

Halverwege de ochtend geswitcht omdat ik deze nog aan het timen was (even vergeten):

Ik twijfel nu toch wel erg of de laatste niet moet blijven…

11 likes

Klopt, is goud

17 likes

Superknap ding :heart_eyes:

Grazie signor

Mijn nieuwste aanwinst uit de USSR vandaag binnen gekregen en dus meteen op de pols gedaan. Een Raketa Big Zero.

5 likes

I like the watch!
Chique

Voor 'n Rus is dit horloge bijzonder frivool …
Leeftijd?
:thumbsup:

Dankje! Leeftijd is ergens midden jaren '80.

Weer deze aan de pols :sunglasses:

14 likes

Hoe lang heb je deze al, O? Volgens mij best al een tijdje, want unne echte flippert ben je niet.

Ca. 1,5 jaar, komt bij TB vandaan.

Ik ben op flippertechnisch vlak een drama idd. Dit komt overigens omdat ik mijn huidige stelletje behoorlijk te pruimen vind :slight_smile:

Misschien over een tijdje eens wat herschikken (maar misschien ook niet). Unne pepsie kriebelt al een tijdje

Ah… TB, de forum crack dealer.

Ik ben volgens mij de enige die niet in zijn ban is geraakt. Alhoewel, heb spijt dat ik die Jaeger chrono met zwarte gilt plaat niet heb doorgezet.

1 like

Deze vandaag. :wink:

Die Tudor is écht mooi, maar ik weet niet of ik persoonlijk die ‘drag-mark’ zou trekken.

11 likes

Deze gaat zaterdag ook mee :slight_smile:

3 likes

Ja, die was mooi ja… Echt dom dat je die niet hebt gesniped. :wink:

Ja bjoetie. Gaat de vorige eigenaar nog wel spijt van krijgen :crocodile:

Begrijp ik. Mij stoort het somehow helemaal niet. Ik houd wel van wat collateral damage op mijn vintage.

La Bella Mysterieuse… :slight_smile:

Fijne woensdag allemaal :slight_smile:

8 likes

Voor mij deze Leonidas nog maar eens, niet meer van de pols te krijgen. :slight_smile:
Zo veel mooie details in die plaat. :muscle:
Groet, Glenn

14 likes

Yep dom. Kreeg een prima voorstel en ben gaan lopen dralen.

De drag mark op je Tudor zou mij ook niet storen. Niet misstaand binnen het geheel van ruig gepatineerde lume op plaat en wijzers.

1 like

Via welke kanalen verkoopt TB @BH_ @Eddy_C , ik kom hem i.i.g. niet (meer) tegen op HF?
Soms Chronotrader, TZ, …

Groet, Glenn