🔒 2016: Welke vintage draag je vandaag?

Top man! 5.8 voor Duits is een hele prestatie, gegeven het niveau leesvaardigheid wat wordt gevraagd!

1 like

Deze lag vandaag in de bus. Er was wat werk aan het uurwerk nodig maar dat wist ik, daar was de prijs ook naar. Het bleek iets meer werk dan gedacht, maar de aanhouder wint en nu loopt ie weer voortreffelijk.

8 likes

Vandaag deze oude rus weer eens gedragen!

9 likes

Zenith!

9 likes

Over alles behalve Nederlands heb ik wel een goed gevoel. Nederlands was te lang en erg lastig… Alleen nog Natuurkunde, Duits en Biologie te gaan!:tada::tada:

1 like

:thinking:

1 like

Gaaf!

Vandaag deze weer:

17 likes

Heuer Carrera vandaag:

2016-05-20_08-49-10

18 likes

Poljot

9 likes

Omega Speedsonic.

17 likes

Bruno Ninaber.
Titaan kast, sober en uitgekiend design, speciale horlogeband : rubber aan 2 zijden bedekt met leer.
Ninaber is Hollandse designer en heeft ook zaken ontworpen die elke Nederlander in handen heeft gehad vóór de introductie van de euro.……
Check de beelden!

12 likes

ohhhh…@martijnV die speedsonic!!! mooi. Wat voor uurwerkje zit daar in?

Een Omega f300 Stemvork uurwerkje.

stimmt…even de zoekfunctie erbij gepakt en plenty info te vinden.
Er stond kort geleden ook een f300 duiker te koop hier, inmiddels teruggetrokken. Vroeg me af of dat het zelfde uurwerk heeft. Maar k zal die stapel artikelen via de zoek even lezen :wink:

8 likes

Heb gelijk mijn good-old Connie met f300 om de pols gedaan na t zien van de speedsonic @flowert @MartijnV

11 likes

Mooi! De speedsonic heeft trouwens een f300 uurwerk, (oftewel een esa 9162) met een Dubois Depraz chronograaf module.

Nice! :thumbsup:
Ik heb de mijne helaas onlangs geflipperd.

10 likes

zag ik in je reparatie topic :wink: